Dit is niet goed

Hoi Niene79,

Hoe was de echo? Hoeveel weken ben je? Wat spannend zeg!

En wat hebben jullie een rottijd meegemaakt bah.
Ik kan me erg goed voorstellen dat je bang bent om blij te zijn. Zeker als je eerder een miskraam gehad hebt ja. Dan ben je gewoon eigenlijk gereserveerd blij.

Maar wat fijn dat je zwanger bent..

Wij zijn naar de vk geweest en het voelt als een opluchting. Hoewel ze de echo heeft uitgesteld naar volgende week woensdag. Omdat ze dan pas echt een hartje kan horen.
Eigenlijk zijn we hier niet meer zo mee bezig en hebben we allebei zoiets van, laat het bloeden maar stoppen en dan beginnen we vol goeie moed weer opnieuw.
Klinkt naar eigenlijk he! Alsof het een ding is wat kapot is gegaan. Maar ik vind het fijn dat ik er op het moment zo in sta. Misschien scheelt het wat verdriet.

Maar ik ben benieuwd hoe je echo was! Laat je het weten???

Liefs

Hi Tessa,

Wat zal komende week een spannende week voor jullie zijn! Ik hoop echt dat het goed nieuws is, ook al zegt je eigen gevoel natuurlijk vaak ook wel wat. Ik snap zo goed wat je door moet maken, en met mij helaas ook nog heel veel andere vrouwen. Ik heb heel veel verdriet voor mezelf gehouden en ik heb daar echt last van gehad. Dus praat, schrijf, huil als je daar behoefte aan hebt!

Ik heb gisteren m'n echo gehad en we waren best zenuwachtig! Gelukkig kregen we dit keer goed nieuws! Alles zag er goed uit en ik ben precies zover als we al dachten, nu bijna 8 1/2.

Hoe is het nu bij jou dan? Heb je nog krampen of bloedverlies?

Hou je ons op de hoogte?

Liefs Niene

Hoi Niene79,

Ja toch wel een hele spannende week, ik heb me er wel beetje bij neergelegd hoor. Ook omdat ik nu geen zwangerschapskwaaltjes meer heb.

Ja ik geloof je wat je zegt, dat je niet te veel verdriet voor jezelf moet houden. Soms vind ik het wel moeilijk. Mijn vriend zorgt alleen maar voor me. Zo lief is hij en doet alles voor me. Maar hij laat zijn eigen verdriet niet zien. Dat is best moeilijk, maar ja misschien moet ik dan maar denken dat mannen het op doe manier doen?

Wat fijn dat alles goed is!!!!!!!! WOW wat een opluchting of niet? Tuurlijk blijft het spannend, maar hoe verder in de zwangerschap, hoe kleiner de kans! Goed zeg! Heb je een foto'tje meegekregen?

Ik heb gelukkig geen krampen meer, nog wel bloedverlies, maar lijkt nu op een menstruatie. En het wordt al een beetje oud bloed dus hopelijk stopt het snel!

Ik hou je zeker op de hoogte! Jij mij ook??

Liefs

Hoi Nathalie,

Ik zie je lieve berichtje net pas, ik denk dat ik er gewoon overheen gelezen heb! Sorry daarvoor.

Jeetje maar dat was ook een onzekere tijd voor jullie zeg! Wat verschrikkelijk he! En wat super fijn dat je nu zwanger bent en de meest onzekere tijd voorbij bent!
Kan je nu wel genieten van je zwangerschap? Omdat je dit hebt meegemaakt? Ik kan me namelijk voorstellen dat je nu nog onzekerder bent!?

Ik heb nu woensdag een echo, dan gaan ze kijken of ik schoon ben.
Bedankt voor je lieve berichtje!!!

xxx

Terug
Bovenaan