Dit is niet goed

Hey Supertje,

Ach wat balen zeg!!! Elke keer weer zal het een flinke klap zijn he! Als je ongesteld geworden bent!

JA het is zeker fijn om hier lekker te kletsen en gewoon te kunnen zeggen waar je van baalt enzo!

Wij zijn weer begonnen met klussen haha! Wel snel eigenlijk he na de miskraam, maar ja we zien wel...

Loop je nu in het ziekenhuis? Je moet hormonen slikken begreep ik?

Groetjes

Hoi Tessa,

Ben je inmiddels geweest voor een echo? Of was het niet meer nodig?

Wij hebben inmiddels ook afleiding genoeg, zijn ook een huis aan het verbouwen en echt van boven naar onder en elk hoekje. PFFFT.

Maar goed zijn weer bezig met hormonen. Morgen de eerste echo weer.

Groetjes Supertje

Hoi Supertje,

Ja ik heb de echo gehad. Inderdaad zoals we al dachten een miskraam...mijn baarmoeder was mooi schoon, dus dat heeft mijn lichaam zelf allemaal geregeld. Dat vinden we erg fijn, als je dan ook nog es een curretage moet...

Nou wie weet helpt het, al die afleiding??!!! Ik zal voor je duimen!

En waar kijken ze naar met de echo?

Groetjes

Hoi Tessa,

Hoop dat het binnenkort wel lukt voor je. Jammer dat het mis is gegaan, maar wel fijn het allemaal schoon is. Scheelt toch weer een hoop gedoe en je weet gelijk dat je lichaam goed werkt.

Bij zo'n echo kijken ze hoeveel eitjes er groeien en hoe groot ze zijn. Heb er nu 2 grote en 1 kleinere.
Blijft spannend maar ik verwacht er niet veel van.

Groetjes Supertje

Hoi Tessa,

Ik las net jou verhaal en het was heel herkenbaar.

Zelf heb ik een dochtertje van bijna 5 en ik heb begin dit jaar een miskraam gehad.
Boos, verdrietig en leeg zo voelde ik mij, alleen had ik met mijn dochtertje rekening te houden en zoals ze zeggen kleine potjes hebben grote oren, dus haar halve klas kwam enthousiast vragen wanneer de baby wordt geboren!!
Dan moet je even 3 keer slikken en zeggen dat je helemaal niet zwanger bent.
Ik heb wel aan 2 moeders vertelt dat het fout was gegaan, je moet toch je verhaal even kwijt.

Nu ben ik 7 weken zwanger en krijg volgende week mijn eerste echo, ik zie daar ook vreselijk tegenop omdat je natuurlijk zo graag wil dat het goed gaat.

Ook vond ik het moeilijk om de test te doen. de eerste was vaag en na 2 dagen de tweede test ook ( na mijn mening dan)
na 3 dagen nog een test gedaan maar er bleven telkens 2 streepjes te voorschijn komen!

Ik hoop dat het voor jullie niet al te lang gaat duren en dat ik je ook gauw op het forum zwanger zijn mag tegen komen.

Liefs Moosie

Terug
Bovenaan