dit is niet normaal meer.

ik fiets net terug van mn werk en er fietsen 7 jochies van nou ik denk tussen de 8 en 12 jaar. ik moet er langs dus ik bel. denk maar niet dat ze aan de kant gaan, dus ik zeg:'doe even normaal joh laat me er langs" zeggen ze oh en als we dat nu niet doen wat dan?
al bij al hebben ze me uitgescholden voor hoer, wilde me een weggetje in dieuwen om me te verkrachten (dat zeiden ze en sloten me in zodat ik naar rechts moest dat weggetje in), schopte tegen mn fiets, zaten in mn tas, sloten me in, probeerde mn telefoon te jatten en zaten aan me.
gelukkig kreeg ik een berichtje van mn vader en leek t net of mn telefoon ging. ik zei zo normaal mogelijk (ik trilde als een idioot) hey hoi alles goed? wat nee die jochies die je net zag. oh nee das niets, ze doen niets ben alleen ff aan t praten, nee je hoeft hier niet te komen ze gaan al weg. ik kreeg nog een vette trap na tegen mn fiets en n paar schelwoorden en toen vertrokken ze. ik bel aan de telefoon gebleven (terwijl er niemand aan de lijn was) tot ik thuis was.
het ergste was nog dat het jongste jochie het ergst was. ik vind dit niet normaal. ze zijn misschien maar jong, maar wel met een hele groep. ik ben echt heel erg geschrokken en heb de politie gebeld die allen maar een wagen sturen om te kijken of ze er nog zijn.
ik ben nog maar 8 weekjes zwanger, maar als mijn kind ooit zoiets doet is het niet best. ik snap niet dat er zulke waardeloze k#t kinderen rond lopen.
sorry, maar het is net gebeurd en er is niemand thuis. ik moets even mijn verhaal kwijt.
 
oo jarnos wat een vreselijke ervaring zeg!! het is idd treurig gesteld met de waarden nen normen van de jeugd. maar helaas is het grootste gedeelde te wijten aan de ouders. vroeger ging jeugd gewoon aan de kant of in het ergste geval gingen ze je je een beetje stangen,maar dit is gewoon bedreiging ik vind het WALGELIJK gewoon.en het ergste is dat je het al begint te merken op een zeer jonge leeftijd. ik werk op een kinderopvang en werk met kinderen van 0 tot4 jaar.en ik zweer het je dat je de toekomstige deliqenten er al uit kan pikken, hoe ze alleen al met hun ouders omgaan!!! slaan en schoppen, krabben en bijten accepteren sommige ouders gewoon van hun kinderen!!! walgelijk!!! soms gaan ouders geslagen en geschopt naar hun werk. zelf heb ik respect voor anderen hoog in t vaandel staan en accepteer geen lichamelijk geweld van mijn toekomstige kinderen en een grote mond zal ik ook meteen afstraffen net als mijn ouders bij mij deden.al met al is er veel te wijten aan een opvoeding dus!
susu .
 
Wat een ongelooflijk verhaal zeg. Hoe kan in godsnaam een kind van 8 a 10 jaar het hebben over verkrachten en je betasten, schoppen en slaan enzo. Ik snap er werkelijk helemaal niks van. Waar gaat dit naar toe man. Ben zo blij voor je dat je (tja geluk is niet het juiste woord). Laten we zeggen, ben blij dat je een berichtje kreeg en de geest had om net te doen alsof iemand belde en dan te zeggen dat iemand je zag. Petje af voor je meissie. Ik hoop dat je hier niet al te bang van wordt in de toekomst en er in blijft geloven dat merendeel van de kinderen wel normen en waarden meekrijgt van thuis.
Heel veel succes meissie...

Knuffels,
Miranda
 
bedankt voor jullie reactie. de grootste schrik is gelukkig nu weer weg, maar als je achteraf dan gaat denken....stel je voor dat....
het engste vond ik nog dat ik bang was dat ze in mn buik gingen schopen ivm met mn 8weken zwangerschap. gelukkig is dit niet gebeurd.

ik geloof trouwens graag dat je op het kdv al kan zien wie er later geen lieverdje wordt. ze zouden gewoon een verplichte curses moeten geven: hoe voed ik mijn kind op. of hoe breng ik mijn kind respect bij. gelukkig zijn niet alle kinderen zo, maar hier zakt me de moed wel van in mn schoenen.
 
he Jarnos,
wat vreselijk!!! Zit echt zwaar geshockeerd te typen hier, je moet aangifte doen!! Belachelijk, de politie van tegenwoordig, een auto langs laten rijden! Dat slaat toch alles. Ik zou als ik jou was langsgaan op het buro en aangifte doen, waarschijnlijk weet je nog wel hoe die kleine terroristjes eruit zagen? Gatver, ik vind zulk gedrag echt walgelijk. Als mijn dochter zo wordt of misschien nog wel erger, op zo'n jongen valt, dan is het huis te klein hoor!   Bah, sterkte!!
Stephanie, mama van Lior (16-03-05)
 
Gatver joh, ik kreeg kippevel toen ik t las en zou je het liefst ff een troostknuffel willen geven!
Maar inderdaad, je doet aangifte, ze gapen een keertje, rijden langs, gapen nog een keertje en vervolgens vertellen ze gapend tegen elkaar: mmm niks aan de hand.....kom, laten we burgertjes gaan pesten...

Afijn, jongetjes van die leeftijd weten dat, het is eng, echt eng. Want wat als ONZE kinderen die leeftijd hebben of onze kinderen???? brrrr

Ik hoop dat je je nu weer wat beter voelt want je zal e rbest af en toe aan denken en vooral voor gevaar van je buik, het idee dat ze je wat aan hadden gedaan, pfff daar moet je niet aan denken!!!

Ik zou met me vent nog es langs rijden hoor en het recht in eigen handen nemen. Es kijken of ze nog steeds zo stoer zijn !!!!

Zou het trouwens ook wel alleen kunnen maar als ik zwanger zou zijn zou ik inderdaad voor mijn kindje kiezen. Ik vind het heel moedig wat je gedaan hebt!!

liefs Costa
 
Zo, tjonge, das niet mis joh! Hoop dat je van de schrik bekomen bent. Ik zou ook aangiften gaan doen, maar denk dat de politie (als ze ze vinden) alleen de ouders een waarschuwing kunnen geven (en die zullen wel net zo zijn) Heel veel sterkte de komende dagen en wel gewoon blijven fietsen hoor!

Groetjes Brenda 37+3
 
vanacht heb ik niet veel geslapen. de hele tijd denken aan wat ongeloofelijk ik t toch vind dat zulke jochies dat kunnen doen.
ik ga zo naar de politie een aangifte doen. het zal wel niets uitmaken, maar voor mijn eigen gevoel. ik ben net weer even op de fiets geweest. niet langs dezelfde plek, maar gewoon een stukje fietsen. op het moment dat ik weer een groepje jochies zag had ik er bar weinig zin in om langs ze te fietsen. ik heb t toch maar gedaan. met een flesje deo, telefooon en een lawaaiding.
gelukkig waren het niet dezelfde. vanmiddag ga ik met mn vriend nog even langs lopen, gewoon om te zorgen dat ik wel weer lang die plek durf.......oooooit.
 
Terug
Bovenaan