Dit is vaag....!

A

Anoniem

Guest
Haa meiden!

nou ik snap het niet hoor. Wij zitten in de 7e ronde van ons 1e wondertje. Heb altijd een cyclus van 22 dagen. (2 ronde's terug, had ik een cyclus van 18 dagen) nu ben ik afgelopen donderdag opeens ''ongi'' geworden, dat zou een cyclus van 17 dagen betekenen (!!!) maar het was donderdag begonnen en vrijdagavond was het alweer over, helemaal geen bloedverlies meer. Dus bijelkaar maar 1 goede dag geduurd, dat is toch vaag??? Wat moet ik daar nou weer mee????

Herkennen sommige van jullie dit??

Ik wil je geen valse hoop geven maar wie weet
innestelingbloed!!!!!!!

suc6 spannend...

Groetjes Belinda

Dankje voor je reactie! Weet je wat het rare is... heel even dacht ik deze maand dat het raak was, ik weet niet waarom... moe, misselijk... maar een innestelingsbloeding is altijd maar een beetje toch??? Ik heb wel 2 goede tampons vol gehad (sorry ) maar verder helemaal geen ongi klachten gehad...

hallo,

Inesteling is bij de een is het heel veel en bij de ander helmaal
niets want bij me eerste zwangerschap heb ik geen
inestelingsbloed gehad dus ja ik weet het niet.
Het kan ook met ontpillen te maken hebben.

Het is heel spannend maar afwachten...
suc6

groetjes Belinda

en anders eens mee naar de dokter gaan!!!!!!!
Want ik lees net eff weer veder je bent al 7 ronde's
veder dus echt met ontpillen zal het niet meer te maken
hebben maar je weet het nooit.
Ik hoop voor je dat je toch zwanger mag zijn.

groetjes belinda

Hey hey,

Uhmmmmm, een innestelings bloeding?? Ik hoop het voor je.

Even afwachten het kan maar zo. Ik heb dat ook een keer gehad en dacht toen dat ik in een keer een cuclus had van 19 dagen ipv 27 dagen. Maar ik was zwanger. Even afwachten dus ..................

Marije

He Mariekje!

Kan je niet voor de zekerheid over een paar daagjes testen? Voor de zekerheid? Je weet het nooit he? Het zit in de lucht....

x maan

Ha maan,

ik kijk het nog een paar dagen aan, morgen zou eigenlijk mijn NOD zijn. Weet je wat mij zo onzeker maakt, een paar dagen na mijn eisprong zei ik tegen mijn mannie, dat het voelde alsof het heel misschien wel raak kon zijn, haha ik weet niet waarom ik dacht, heel stiekem dacht ik het gewoon...en nu is het allemaal zo vaag.... niks geen ongie meer...maarja ik vond het toch teveel bloedverlies voor een innesteling.... hmmm.. ik kijk het gewoon nog even aan!

Terug
Bovenaan