Dit is vaag....!

Hey!!!

Maar ik had toen toch ook ineens die ovubloeding?   ???? nog steeds snap ik het niet...normaal nooit en op internet stond dat de een meer heeft dan de ander...misschien geld dit ook voor dit. Testje op je nod dan maar?? hihi  Zou het toch ff doen voor de zekerheid! En ik had dat gevoel ook hoor 2 maanden geleden...en het was zo! Echt zoiets vaags als...jeetje ik denk echt dat het raak is deze keer!

Nou ik lees het wel wijffie!ik duim voor je

kusss maan

Hoi,

Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een innestelingsbloeding, en niet zo weinig ook! Dus het zou best kunnen hoor.... Ik dacht het zelf nl. ook  niet, totdat ik me wel heel erg beroerd ging voelen.

Ik zal voor je duimen.

groetjes, Kitty

Hoi Kitty

hoeveel was het bij jou dan? En hoelang had je er lang last van??? Ik vind het echt maar raar allemaal!

Hi Marieke,

Bij mij heeft het 2 dagen geduurd, en in totaal net als jou zo'n 1,5 tampon vol. Maar het zette niet volledig door, en ik had echt zoiets van: Huh, was dit het alweer? Het was een paar dagen eerder dan normaal gesproken zou zijn, maar ik was toen die tijd ook niet echt heel regelmatig, dus ik keek er niet raar van op. Voelde me ook niet echt ongesteld, maar wel heel chagrijnig, niemand kon iets goed doen bij me  .

Ik hoop voor je dat het positief uit pakt hoor...

Groetjes, Kitty

Terug
Bovenaan