Dit loopt zo uit op helemaal nix!

Hee Debby!

verontschuldig je alsjeblieft niet en type lekker van je af hier. Is altijd goed om het even kwijt te kunnen! Hoop dat je een goed gesprek hebt gehad en wil je sterkte wensen. Kalm aan de komende tijd he! nog 5 weekjes te gaan?

Groetjes Alberdien

Ik wil je veel sterkte wensen en veel kracht! Richt je eerst op je kindje(s) en jezelf...in deze periode even het allerbelangrijkste denk ik.
Groet van Anouk

Ach lieverd, wat een naar verhaal!!!! Balen allemaal dit alles!

Ik weet ook niet zo goed wat ik nu moet schrijven. Ik hoop gewoon dat alles goed komt tussen jou en je man!! Ik kan me voorstellen dat je in de stress zit over de babykamer die nog niet af is, dat zou ik ook hebben.

Laat je weten hoe jullie gesprek is verlopen??

hai Debby,

niet reageren op berichtjes van ons, hebben we allemaal wel eens en je moet je daar echt niet druk om maken!
Hopelijk hebben jullie een goed gesprek gehad en zie het allemaal wat zonniger in met zn tweetjes en kunnen jullie gaan voor jullie gezinnetje.
Ik denk aan je!

liefs Saskia.

Ach meid, wat erg voor je! Ik vind het erg moeilijk om er advies over te geven. Ik wens jullie het allerbeste en ik hoop voor je dat jullie er uit gaan komen. En je mag hier ALTIJD je verhaal posten. Daar is het forum voor en wij zijn er voor om je te steunen!

Sterkte meid!
Liefs, Marisa

hoi

ik hoop dat alles een beetje rustig is geworden bij jullie en dat
jullie toch een goed gesprek gehad hebben

vond het ook heel naar om te lezen en idd die hormonen werken daarin niet echt lekker mee nee .

doe rustig aan en hopelijk komen jullie eruit

liefs en sterkte van moekje en Ryan

Hoi Debby,

Wat een ontzettend naar verhaal, ben wel erg benieuwd hoe jullie gesprek gister gegaan is en of jullie er nog zijn uitgekomen. We horen het nog wel van je. En alleen maar logisch hoor dat je er nu minder bent. Geen enkel probleem

groetjes Linda

Terug
Bovenaan