dit vind ik ook zo'n mooie foto zwijmel zwijmel

A

Anoniem

Guest

Het knuffeltje staat voor mij symbool voor onze tweeling Demi* en Moreno*

Hij is nu niet zo duidelijk zie ik

Cissy

Zo,.. érg mooie foto, inderdaad jammer dat hij wat "geblokt" is..

Je moet ook een heftige tijd achter de rug hebben gehad,.. pff..
Hopelijk heb je destijds veel steun gehad van de mensen om je heen.

Ik heb ooit dit geichtje gelezen en vind het zo  indrukwekkend mooi.. Wil hem graag aan je "opdragen"..

An angel in the book of life
wrote down an infant's birth
and mentioned as he closed the book
....too beautiful for earth

Liefs,

Esmé mv kay

Dank je wel Esmé, hij is idd erg mooi .
We hebben ontzettend veel steun gehad van iedereen, en nog steeds.
Alleen ben ik, door wat we hebben meegemaakt, SUPER bezorgd om mijn kleine mannetje en dat is  natuurlijk niet goed. Ik ben zo bang dat hem wat overkomt!
Maar, mbv een psycholoog ben ik nu bezig om daar mee om te leren gaan.

Komt goed! We gaan nu vooruit kijken en vooral....genieten!!!!

Cissy

Heel begrijpelijk dat je extra bezorgt bent om Fabio..

Het is ook niet niks wat je "eventjes" overkomt, maar het zet je hele leven op z'n kop. Je doen en laten, maar ook metaal wordt je er erg door beinvloed. Het moet voelen als een amputatie zonder verdoving.. Iets wordt bij je weggehaald, maar het achtergebleven leed doet zo'n zeer.. en blijft ook nog lang zeer doen,..

Zoiets moet langzaam slijten, maar vergeten doe je het nooit!
Vooral de onmacht zal ondragelijk zijn geweest, en de nieuwsgierigheid naar de toekomst die ze helaas niet kregen..

Als je maar goed in je hoofdje houd dat jij er niets aan kon doen.. Dat die twee lieverdjes niet voor niets jou hebben uitgekozen als hun mama..

Je komt er wel! Maar geef het wat tijd,..

X

Cissy,

Ik heb bij lange na niet meegemaakt wat jij hebt mij gemaakt maar ik heb ook een miskraam gehad (in een vroeg stadium) en dat kindje is er voor mij ook altijd nog. Ik ben ervan overtuigd dat het een meisje was.

Daarom vind ik het heel heel heel lief dat je dat kunffeltje bij je kleine hebt staan. Op dit manier zijn zijn broertje en zusje toch bij hem.

Annemieke

Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar wil je wel even complimenteren over hoe je er mee omgaat. Het lijkt me verschrikkelijk om zoiets te moeten meemaken en ik heb dan ook echt geen woorden....

Meid, jij komt er wel!
Liefs Annet

Idd een erg mooie foto zeg!!!

En wat een mooie gedachte achter die knuffeltjes! Idd, dan zijn z'n broer en zus toch bij hem!!

Ik kan me voorstellen dat je extra bezorgd bent hoor, is logisch na alles wat jullie hebben meegemaakt.

Weet niet zo goed wat te schrijven, maar wil het toch ook niet zo voorbij laten gaan.
Heel veel sterkte.
En inderdaad een mooie foto. Vooral als je het verhaal erbij weet. Heel indrukwekkend.
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan