dit weekend komt mijn ei , nog iedeen om man te verleiden?

A

Anoniem

Guest
  hihi beetje rare vraag misschien. maar hoe verleiden jullie je man??   ik vind het nl best moeilijk en wil wel wat tips. ik ben niet het type dat met speeltjes aan de slag gaat. en mijn man interresseerd zich niet voor lingerie. het moet toch uit zegt ie.
strelen kieteld en de enige manier die ik weet is aan zijn zaakje zitten ( o dit is genant)

HELP ME

tja lastig. Ik ben zelf niet zo iemand die de eerste stap neemt, dus dat windt hem al op als ik begin met zoenen.
speeltjes is ook niet zo mijn ding, maar slagroom o.i.d. werkt ook wel.
Ik ben weleens op het bed gaan liggen met een slagroom BH. Mijn man geroepen en tja dat werkte heel goed.
Lig je er wle een beetje raar bij en hij moet natuurlijk wel van slagroom houden. (haha)
Iets anders kan natuurlijk ook, chocopasta, vla enz.

Succes
daan

hihi ja ok klinkt wel goed maar ik ben ook niet zo'n held maar misschien moet ik idd eens de stoute schoenen aantrekken

ha ik wil zijn gezicht wel zien als ik dat doe

ik ben ook niet echt zo, maar je kan het ook eerst klein aanpakken.
Gewoon 's avonds van de badkamer komen met een klein beetje slagroom (hihi)
tja de stoute schoenen aantrekken is altijd lastig.
heb je niet iets van een sieraad dat je van hem hebt gekregen? een ketting o.i.d dan doe je alleen die om als je de slaapkamer in komt.

Het lijkt nu net alsof ik zoveel ervaring heb (haha) dat is echt niet zo. Ik heb meestal wel goede ideen maar de uitvoering...................

succes ermee

liefs daan

LEUK

Ik zelf ben ook niet zo'n held, het hangt erg af van mijn bui. Maar ik heb ondertussen el gemerkt dat het helpt .

Ik begin mestaal gedurende dag door een een spannende opmerking, of smsje. Is misschien wel veilig dan zie je hem niet.
Je mooi scheren ect.
Natuurlijk hoort er lekker eten bij, iets lekker voor hem koken, en dan wel met leuke spannende kleren opdienen.
Het toetje dat ben je zelf .............

Bedenk dat klein stapjes hebben, ik merk dat ik het steeds gemakelijker vind al werk wijn er wel bij.

Veel speel plezier/ klussen Chandra

Hoi hoi!

Wat ook makkelijk werkt (zonder je ongemakkelijk te voelen door dingen te doen die misschien niet bij je passen) is bij hem onder de douche stappen. Want met 2 natte lijven onder één douche volgt vanzelf de rest.

Liefs nassoe

ps niet te lang onder de douche blijven staan want anders val je misschien flauw (is bij mij nml een keer gebeurd hihi)

Haha, dat is inderdaad erg moeilijk.
Wij gaan weleens stoeien zeg maar. Dan geef ik hem de kieteldood, kussengevecht(is heeeel erg leuk)als een soort voorspel. Begin ik mee als we al op bed liggen hoor, want anders is het niet veel hihi.
Verder is het bij ons ook maar saai denk ik haha als ik terug denk.
Inderdaad wie heeft er tips haha, ben ook benieuwd!!!!

hihihihihi blijft een leuk onderwerp ja...

ik zet een lekker muziekje op, fire van bruce springsteen ofzo, waar jullie samen van houden. dan dans ik heeel langzaam voor hem en kleed me langzaam uit...hij zit op een stoel en ik gooi hem steeds een kledingstuk...was eerst echt heel moeilijk en durfde niet maar nu lukt het wel..niet dat ik dit vaak doe he, moet speciaal blijven hihiihihih

Ik pak ook wel eens lekker massageolie en begin hem de masseren op zijn rug en dan steeds lager....kaarsjes aan...tja....

veel succes hoor!! bij ons werkte de dans wel want ben nu 7 weken zwanger hahahahha

liefs sweety

Terug
Bovenaan