dit weekend komt mijn ei , nog iedeen om man te verleiden?

Hallo !!

Tamara stuurde mij van de week het berichtje dat heel veel verkeerd tellen bij het berekenen van hun vruchtbare periode!
Het hoeft niet te zijn dat je 14 dagen na de eerste dag van je ongi  je vruchtbaarse periode hebt dus NIET STOPPEN met klussen want het kan heel goed zijn dat je vlak voor je ongi ook vruchtbaar bent dus het zou zonde zijn als je tevroeg stopt!
Hopelijk heb je hier wat aan!

XxX ssuss

Ha wilma

Ik was even benieuwd hoe je wekend was/ is verlopen?

Ik hoop dat onze tips wat hebben geholpen

Kus chandra

Ps bij ons was wel erg gezellig

Tja hier moet ik toch even op reageren hoor!!!
Ik kan zoveel dingen opnoemen die mij ons heeel goed werken ..... maar het moet wel in je zitten om als vrouw je mannetje te verassen en te verwennen , het moet je natuurlijk afgaan geen uit je hoofd geleerd iets...

Mijn man kan het erg waarderen als hij boven komt en heel de slaap kamer verlicht is door theelichtje in de vorm van een hart op de grond , of als ik hem met massage olie een heerlijke erotische amssage geef ....... of zomaar heel speels en sexy hem aan het verleiden ben en dan alle initiatieven neem tijdens de sex!!

Jeetje , ik kan nog wel even doorgaan, een mooie sexueel getinte film samen kijken...

Maar bovenal , voel jezelf verleidelijk en sexy, dan vind je man dat vanzelf ook !
veel sucses met het proberen, want ik vind jullie wel een beetje saai hoor, dames zet hem op!!!!!

liefs Daan

het weekend was erg gezellig!!!!   maar heb mijn ei nog niet gehad, dus klussen we vrolijk verder. tot op heden was het nog niet vervelend.
ik doe mijn best om wat brutaler te zijn tijdens de sex en meer initiatieven te nemen en ik merk dan mijn man dat wel leuk vind.
heb o'n satijnen nachthemdje gekocht en dat werkt ook wel. hihi.

maar nog meer tips zijn welkom hoor!!!!!!

Ha

Ik wil even kwijd dat het vooral belangrijk is dat je op gemak voelt en vrij, dan komen de exstra dingen van zelf. Maar het is wel belangrijk om niet passief te zijn wand dan vinden mannen het snel saai. Trek soms de stouten schoenen aan.

Wat trouwens bij mijn wel helpt is eerst wat wijntje drinken dan wordt ik wat vrijer en durf ik meer. Gewoon doen denk ik al blijft het soms spannent.

Kom op dames je weet niet wat er bij de mannen gebreurt als je innisatief neemt.

kus chandra

he wilma
sorry was je helemaal vergeten. heb net even bijgelezen. Was dus wel een goed weekend? jammer van je ei, maar goed nu kun je wel weer verder klussen en met al die tips moet het toch wel lukken...........
Beetje meer initiatief tonen doet het meestal wel goed, dat merk ik nu ook wel. het is in het begin nog wel wat onwennig, maar dat went wel.

boys ook wel (hihi)

liefs Daan

als ie het fijn vindt dat je met zijn Zaakje speelt, dan maak je daar een geweldig feest van,"hem" met massage olie masseren, kussen;likken   etc.( je hebt ook eetbare massage spul) Misschien strippen van te voren, of elkaar stoute verhaaltjes/fantasiën vertellen... misschien vindt ie lingerie niet zo maar misschien wel wat anders, bv naaldhakken of kousen....of een lekkere grote onderbroek hahaha

Terug
Bovenaan