Dit weekend weer Formule 1 !!!!!!!!

We zijn er weer helemaal klaar voor, eindelijk weer Formule 1!
Wordt wel weer nachtbraken omdat het Melbourne is maar ik ben weer helemaal hoteldebotel!!
We nemen het ook op de race en de kwali, want Enzo vindt het ook schitterend!! (jonge geleerd....)

liefs
di silva

zijn jullie Ferrari fans misschien? Ik zit maar te denken; Enzo, wie of wat is dat ook al weer binnen de F1... leuke naam trouwens.

Veel plezier komend weekeinde

zucht...weer F1 om het weekend....

Ik vind het wel leuk hoor om een race te kijken, maar hier wordt ook (bijna) alles gevolgd; training, kwalificatie, wedstrijd. Vind het eigenlijk een beetje zonde van het hele weekend, want dat is dan eigenlijk weg. En als het dan halverwege het seizoen al uitgemaakte zaak is (als in het Schumacher tijdperk) dan vind ik er geen bal aan.
Rijdt er trouwens een nederlander mee dit jaar? Ik vind al die wisselingen, opkopen van teams etc. ook erg vermoeiend om bij te houden, dus ik ben er sinds vorig jaar helemaal uit.

Wij zijn wel een keer naar Barcelona geweest. Jos reed toen mee. Was erg leuk, supersfeertje en lekker weertje in mei!

Anyway; geniet van de openingsrace!

Ellen m v Julian

We hebben Enzo vernoemd naar Enzo Ferrari, ja (10x raden van welk team we fan zijn )!!! Het is hier Ferrari wat de klok slaat overal in huis, zelf een tattoo hebben we beide ervan. En ja... toen ik zwanger was, was er geen discussie als het een jongetje zou worden, hoe hij dan zou heten, hi hi hi
Er rijdt dit jaar geen Nederlander mee in de F1, nee. Hier wordt in huis ook alles gevolgd door ons alle 2. We hebben elkaar ook leren kennen bij de F1. Tis hier een ziekte, ha ha ha. Ik vond zelf de leukste race live in Hockenheim, omdat het een topsfeer was. Maar we vonden Italie ook erg gaaf met al die  Tifosi.

liefs
di silva

in 1 woord: vreselijk!!!!

Mijn man is er ook helemaal fan van!
Als het nou een uurtje was ofzo...maar nee, 2 dagen...meestal midden op de dag!
vroeger ging hij zelfs snachts zijn bed uit voor de race...die tijd is geweest

Ieder zijn hobby... hahahahaha

Veel kijkplezier in ieder geval!

Hoi,

JA,JA,JA!!! Het begint weer! Hier ook een paar enthousiaste fans. Wij gaan er echt voor zitten. Manlief komt er speciaal voor uit zijn bed. Wij (Thom en ik, Danae ws ook dit jaar) kijken hem later wel.
Welk circuit ook mooi is: Canada, Montreal. Wij hebben een reis daarheen ooit zo gepland dat we tijdens het raceweekend in Montreal zaten. (heb daar familie wonen)
 Is echt een hele belevenis zo'n race.

Groetjes, Cathy

Terug
Bovenaan