Dit weekend weer Formule 1 !!!!!!!!

JOEHOE!!! Wij zijn ook weer helemaal happy-de-peppy!   Wij zetten allebei de wekker, weten we zeker dat we iets zien, hahah! En Thomas is ook al helemaal verslaafd, vooralsnog aan het vroem-vroem geluid dat dan door het huis schalt. De bijlage van het AD van vandaag viel dan ook prima in het Thomas straatje. Nu Nina nog....

Groetjes Marieke

PS; mijn favoriete baan blijft Monza....!

Bah,ik zit er nu al van te balen!
Manlief is ook helemaal F1 fan en ook  zoonlief heeft het er de hele week al over....
Ik vind er dus niets aan,voor het geval je het nog niet door had,haha.
Maar voor jou,
Veel plezier dit weekend!
Groetjes Tanja

Dat lijkt me helemaal te gek om ook eens naar Canada te gaan. Mijn man en ik denken er ook over na en dan gelijk inderdaad er ook op vakantie te gaan. Zo een mooi circuit...
Waarschijnlijk (met een beetje geluk) gaan we dit jaar naar Magny Cours toe.Zijn we eerder geweest en het is er erg goed geregeld. Je auto kun je vlak bij de tribune parkeren (elke tribune heeft zijn eigen parkeerplaats). En tijdens de pauze ging iedereen van de tribune af naar zijn auto of camper en de bbq aansteken of een tukje doen. Das natuurlijk ideaal met de kleine. Die kan tijdens de pauze of andere klasses lekker een tukje doen.

Vanmorgen samen met Enzo de trainingen gekeken op de bank, hi hi. Hij vindt t schitterend!

Iedereen die kijkt: heeeeeeeeeeeeeel veel plezier en vergeet je wekker niet te zetten!
en voor de andere: sterkte ...

liefs
di silva

Jaaa en nu weet ik die andere naam ook; Senna>>>>> da Silva misschien?

haha, de F1 quiz

Stijn heb ik de voorstukjes laten zien en hij zei T’otoooo, zo schatig

hi hi hi, jij hebt echt alles door!!!!! Klopt ja... ook daar komt Di Silva vandaan!
Jij weet er ook heel veel van !!!!

Enzo zat vanmorgen voor de tv en elke keer als hij Kimi zag, wees hij en een hoop herrie. Maar als Massa kwam deed hij niks. Heel apart. Ja, hij is een Kimi-fan in spe...ha ha ha

liefs
di silva

Terug
Bovenaan