Dit wordt ons 2e kindje in oktober

A

Anoniem

Guest

Hij is nu 6 weken en we willen hem gaan halen als we de eerste kraam week + zorg achter de rug hebben, dan is mijn man ook vrij.
Het zal wel even pittig worden met 2 kleintjes in huis en een peuter maar dat overleven we ook wel weer.....(hoop ik). Ik denk dat ik dit kleine mormel wel eens zal vervloeken maar hij is wel leuk of niet?

Monique

Wat een mooi hondje zeg...

Wij hebben een dalmatier en Bowen vind het erg leuk hoor!! Vooral om hem soms eens lekker te plagen! \Maar vooral de hond uitlaten in de bossen vind Bowen helemaal een feestje!!

Super om je kind op te laten groeien met een huisdier!

Liefs, Marielle

Aaah, wat een schatje! Het is dat ik al 2 katten heb (en m'n handen er vol aan), maar anders zou ik ook zo zwichten voor dat smoeltje. Prachtig

groetjes Empe

Aaaaaaaaaach wat een poepie!!!!!!!!! Kijk dat bekkie nou  smelt....smelt......

Oh wat zouden jullie ontzettend blij zijn met dit beesie.

Het gaat denk ik idd erg zwaar worden met een kleuterpuber, een pasbeboren baby en een puppy in huis maar wel erg gezellig.
Oh heerlijk zeg, lekker lange wandelingen in het bos maken enzo.

Nou geniet straks maar lekker van dit lekkere ding.

Hebben jullie al een naam voor hem / haar?
                  Kruimel

Ja we hebben ook al een naam voor hem maar ik vind het altijd zo moeilijk om te zeggen op zo'n zwangeren forum.
Laatst hoorde ik op het andere forum van mij (juni2004) dat er een kat was genoemd naar onze uitgekozen naam. Hun weten dat natuurlijk niet maar ik had wel zoiets van wij hebben toch geen kattenaam uitgezocht. Nu hoor  ik  de door ons uitgekozen naam  ook bij een auto model en een telefoonmerk      Achteraf denk ik dan ook wel weer ach misschien hebben we juist een mooie naam uitgekozen....

Oke dus sorry als we een naam hebben gekozen die iemand van jullie als naam hadden bedacht voor jullie zoon. Denk maar zo wij vonden het ook een leuke naam dus krijgt onze hond hem.

Wat een verhaal voor een honde naam ....... Onze hond gaat Tygo heten !

Groetjes Monique

Hoi Monique,
Wat een scheetje zeg!
Misschien juist wel gemakkelijk om zo'n puppie te combineren met je pasgeboren kindje. Het schijnt dat je er voor de hond de eeerste tijd ook 'snachts uitmoet om hem zijn behoefte te laten doen. Kun je dat mooi tegelijkertijd doen met de nachtvoeding van je kleine.
Groetjes,Petra

haha ja en nee! Mijn man wilde dit hondje graag op deze timing. En ja ik heb natuurlijk verlof tot en met januari dus kwam het ook wel goed uit. Maar niet zonder dat hij er iets voor hoeft te doen hahaha. De dames zijn snachts voor mij en de hond is er snachts voor hem. Of ik moet hem een keertje helpen, maar dan wordt hij de keren erop nooit weer wakker  ben ik bang voor,  want dan rekent hij onbewust op mij in zijn slaap.... Zoals nu ook altijd het geval al is mijn onze dochter .

Monique

Hahahahahaha mannen.........

Ik vind dat jullie een hele leuke naam voor je hondje hebben uitgezocht. Tygo.....ja dat vind ik wel bij hem passen. Goeie keuze.
Wat is het voor ras? Ik vind hem een beetje op een Berner Senner lijken, of in ieder geval de kleuren.

Maarre......nu begin ik ook wel heel erg nieuwsgierig te worden naar de naam van jullie beeb. Een auto model en een telefoonmerk.....hmmmm.......ik ben benieuwd.

Kruimel

Terug
Bovenaan