Dit wordt ons 2e kindje in oktober

ik wil ook zo'n lief harig "babytje"... haha. Maar heb er al 2 hondjes + straks 2 kids..... ben bang dat het druk zat voor ons zal zijn !!
Hij is echt lief!!
Gr Tanja

Ja Kruimel volgens mij wordt het ook een Berner Senner hond. Moeder was een kruising tussen 3 andere honden en vader was een soort Berner Senner (denken ze). Maar wij gaan er ook van uit hoor. Hij lijkt er veel op, alleen de zelfde grote, breedte of  karakter  ed kan nog verschillen, we wachter af, hij is nou al de leukste, dikste en brutaalste van het stel. Het lievelingetje van de dochters in hun huis. Die wouden hem graag houden maar ze hadden al 2 honden in huis en mocht niet. Sneu voor ze ....

Enne tja wat zou de naam zijn ??? Duim maar dat ik gauw mag bevallen dan zul je het snel genoeg horen !!

Groetjes Monique (16 okt.)

Hoi,

Wat een scheetje is het zeg, nu krijgt je partner het wel zwaar qua concurrentie denk ik... haha.

Wij hebben zelf sinds ruim 3 maand een hond uit het asiel gehaald (x-ing Jack-Russel) en zijn erg benieuwd of ze kan blijven zodra de beeb geboren is. Het is namelijk nogal een hondje met gebruiksaanwijzing (zwervertje). Wij wisten op dat moment ook niet wat het handigst was, wachten met aanschaf hond totdat baby geboren is of gelijk aanschaffen. Aangezien we tegenstrijdige berichten hebben, de een zegt eerst hond en de ander eerst beeb zijn we toch overstag gegaan en hebben het beestje maar opgehaald.
Goed, genoeg hierover.

Kijk erg uit naar de bevalling en wens ook jou het allerbeste met de laatste loodjes...

Groetjes,
Rolanda

Terug
Bovenaan