Do gefeliciteerd!!!!!!!!!

bedankt allemaal,

Ik heb een hele leuke dag gehad.
Melanie ging alleen een kado kopen en ging alleen bij de kruidvat naar binnen,'
Ik heb maar, 1,5 uur buiten gewacht ze kon niet kiezen en mocht nadat ze klaar was alles zelf inpakken.
Ik kreeg een grote zak snoep, deo, badschuim een luchtje een nieuwe haarborstel en een lipstick.
Ik heb haar nog nooit zo trots gezien.
S avonds kwamen mijn ouders, zus en buren
De rest was zaterdag al geweest want toen was ook mijn mannetje jarig.

Gr Lique

hey meiden

bedankt voor jullie felicitaties!

voor mij was het eigenlijk een normale dag, zoals elke dag.
sochtends boodschappen gedaan, smiddags naar de speeltuin geweest, daarna nathalia in t badje gegooid want die zat helemaal onder t zand (met dank aan een ander kindje) aleiyah heeft ontzettend veel gehuild gisteren, nathalia had ook even haar buitje dus toen erwin thuis kwam, was ik bek af hahaha.
ik kreeg mn kado-tjes een bedeltje met de letter A van aleiyah en een nieuw kettinkje (de letter N heb ik al 2 jaar om mn nek hangen)
en een super mooie tekening van nathalia met 100 stickers erop geplakt whahahahaha.
erg leuk voor in t plakboek :D
daarna gingen we snel eten en ging erwin weer aan t werk. (die heeft gisteren 12,5 uur gewerkt) toen hij om half 11 thuis kwam, lag ik al te slapen.
k werd wakker van hem. ging naar beneden, toen hebben we nog een stukje taart gegeten, aleiyah de laatste voeding gegeven en zijn toen naar bed gegaan.

morgen komen een vriend en vriendin van ons gourmetten. niet zo zeer voor mn verjaardag hoor, doen we wel vaker. gewoon gezellig.

liefs, do

Terug
Bovenaan