Do, Nathalie!!!

Gefeliciteerd met Natalia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fijne dag nog!!!!!
Groetjes Roos.

hey meiden

bedankt voor jullie felicitaties :D

het was een erg gezellige dag.

we hebben vanochtend met zn 2tjes gezongen voor nathalia.

bij 'hoera" gingen haar handjes in de lucht hihihi

daarna kreeg ze haar armbandje van ons.

ze heeft hem al een aantal keer in haar mond gehad, dus t is nog wel even oppassen, dat ze hem niet kapot bijt/trekt. maar zal een questie van wennen zijn denk ik.

net zijn mn ouders, broer en zusje geweest.

van mn ouders kreeg ze een knal roze kinderwagen.

mn vader en ik hadden hem in elkaar gezet en nathalia ging er gelijk achter lopen!!!

(mn moeder hield haar nog wel voor de zekerheid vast, maar was eigenlijk niet nodig)

van mn zusje kreeg ze een pop, voor in de kinderwagen

en van mn broer kreeg ze een grote blokkendoos (soort duplo, alleen dan van zachter plastic en grote blokken, met grotere knoppen erop. weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.

maar heel erg leuk.

elk kind vind het papier normaal veel leuker, dan het kado.

nathalia vond het scheuren bij haar sinterklaas kados ook heel leuk.

maar nee hoor, nou mocht ze weer scheuren, deed ze het niet.

we hadden een klein stukje open gemaakt, en mevrouw wilde gelijk het kado hebben, en vond dat papier erom heen maar irritant hahahahahaha

ze heeft haar eigen stukje taart gehad, waar ze heerlijk van heeft zitten smullen.

moest hem echt weghalen, anders had ze het hele stuk waarschijnlijk opgegeten hahahaha

we hebben een hoop gelachen en t was erg gezellig.

nou zondag nog " the big party" en dan zijn we weer klaar voor een jaar.

over precies een uur is ze ' echt jarig" om 22.47 uur is ze geboren vorig jaar.

ik blijf dus nog een uur op, geef haar een dikke kus en dan ga ik zelf ook slapen.

(ben echt een langslaper en moet zeggen dat ik meestal nu al in bed lig, om deze tijd :p )

nou meiden, ik ga er weer vandoor :D nogmaals bedankt!!

liefs   do

Hoi Do,

Op het moment dat ik dit schrijf is het nog een kleine 3 kwartier...dan is het precies een jaar geleden dat je meisje geboren werd. Dus: gefeliciteerd!!!!

Groetjes, Bianca

Terug
Bovenaan