@Do

Heeey do,

Ik snap dat het ontzettend moeilijk is om alles over te laten aan een ander.
En helemaal als je je zo goed voelt. Maar het is oor een goed doel meid.
Ik ben zeer benieuwd wat er uit de echo zal komen.
Heeel veel succes nog de laatste weekjes.

Liefs marielle

Heeey do,

Ik snap dat het ontzettend moeilijk is om alles over te laten aan een ander.
En helemaal als je je zo goed voelt. Maar het is oor een goed doel meid.
Ik ben zeer benieuwd wat er uit de echo zal komen.
Heeel veel succes nog de laatste weekjes.

Liefs marielle

Ook ik kan helaas er over meespreken als je veel aan andere moet overlaten. ivm mijn ME. moet Ronald in het weekend ook het huishouden doen en extra helpen met d ekids. Maar door die hulp hebben we nu wel 2 kinder kunnen hebben. bedenkt dat maar, als je straks die hulp niet aanvaard wie weet wat voor narigheid er dan moet gebeuren. Dus geniet en relax en laat je hoofd varen. Bij mij hielp het pas toen Ronald zij dat hij het echt niet aankan als ik in een rolstoel beland omdat ik zo eigenwijs moest zijn.

Zeker nu met fybro. erbij is het heeeeeeeeeel belangrijk je rust te nemen. Straks kan je weer knallen en dat is wel de bedoeling met 2!!!! meiden.
sterkte en ik leef met je mee.

liefs van Mariska

Hoi Do,

hoe moeilijk ook, die rust is zo belangrijk voor jou, maar nog meer voor jullie kleine meid. Ik ben benieuwd naar de echo van volgende week.
Geniet van alles wat je wel kunt doen, geniet van je meisje en probeer samen met Erwin de hoognodige dingen te doen.

Liefs Danielle

Do,

Ik ben blij te lezen dat je nu echt je rust pakt, wist niet goed hoe ik laatst moest reageren...maar ik ben blij dat jer nu echt voor de rust gaat mede dankzij je mannetje!!!

Nu lekker rusten en straks genieten van een mooi en gezond ukje!

Sterkte meis! Liefs Lientje

Do,

Ik ben blij te lezen dat je nu echt je rust pakt, wist niet goed hoe ik laatst moest reageren...maar ik ben blij dat jer nu echt voor de rust gaat mede dankzij je mannetje!!!

Nu lekker rusten en straks genieten van een mooi en gezond ukje!

Sterkte meis! Liefs Lientje

Heel veel sterkte met alles. Het zal absoluut niet makkelijk zijn om afhankelijk van anderen te zijn. Toch is het voor de baby wel het beste om zoveel mogelijk rust te nemen. Maar het lijkt me ook erg lastig met Nathalia erbij en zeker ook omdat je je zo goed voelt. Succes!!!
Groetjes,
Dory

Terug
Bovenaan