@ do

hee meis

ik lees dat je kortingsbonnen aan het uitdelen bent hahaha

je kan ons heel blij maken met de bonnen voor plopsaland de panna en de plopsa indoors

wij willen er nl heel graag heen met de meisjes

hoeist nu met jou en je ukkie?
liefs maurilla

heyhey

is goed hoor.

je hebt mn hyves toch??
stuur daar anders even in een privebericht je adres naar toe, dan stuur ik hem gelijk naar je op.

hier alles goed.
moet over een half uurtje in het ziekenhuis zijn, dan krijg ik weer een dopller echo en een ctg scan.
jullie horen vanmiddag wel hoe t is gegaan, maar vermoed dat alles wel goed is.
(gaan we gewoon vanuit)

hoe ist nu met jou en je 2 meiden?

liefs, do

heyhey

is goed hoor.

je hebt mn hyves toch??
stuur daar anders even in een privebericht je adres naar toe, dan stuur ik hem gelijk naar je op.

hier alles goed.
moet over een half uurtje in het ziekenhuis zijn, dan krijg ik weer een dopller echo en een ctg scan.
jullie horen vanmiddag wel hoe t is gegaan, maar vermoed dat alles wel goed is.
(gaan we gewoon vanuit)

hoe ist nu met jou en je 2 meiden?

liefs, do

hoihoi

is prima
stuur je een pb-tje via hyves
dank je wel!

wat is een dopller echo eigenlijk?
ik ken alleen de gewone normale 2d echo en de 3-4d echo

ben eens benieuwd of je meisje weer lekker gegroeit is

aan de andere kant natuurlijk wel weer leuk al die echo's toch?
vraag je van elke echo een foto mee voor in t plakboek?

hier is lijn gelukkig weer goed opgeknapt en maandagmiddag knapte ik en floor helemaal af
ook een buikvirus
doodziek zijn we geweest , ben in die 3 dgn 5 kilo afgevallen en floor heeft d'r hele stukken bil/schaamlip ontvelt door de diaree
zo vreselijk zielig dus heb d'r nu lekker veel in d'r blote kontje liggen en als de luier omgaat lekker insmeren met bepanthene

vandaag heeft ze weer wat vast voedsel gekregen omdat ze er echt naar maalde en tot nu toe gaat t prima

ik he gister weer iets gegeten en ben nog wat duizelig en slapjes maar t komt wel weer goed hahaha

geniet straks lekker van je echo ( ondanks dat t medisch is is t toch leuk om ff te loeren )

liefs maurilla

heyhey

een dopller echo is alleen even kijken naar de hoeveelheid vruchtwater, de placenta en de bloedtoevoer van de navelstreng.
tis dus geen uitgebreide echo, en stond binnen 5 minuten al weer in de gang.
tegenwoordig wordt deze echo een flo echo genoemd.
heb idd wel een foto mee gekregen van het gezichtje. maar de rest heeft ze niet na gekeken, dat komt volgende week weer.

nou, vruchtwater was er in overvloed, doorbloeding was goed, placenta was goed dus dat was mooi allemaal.

daarna naar de arts geweest, buik en bloeddruk was goed.

daarna naar de gyn geweest, die wilde nog even een hartfilmpje maken, dus een half uur aan de ctg, maar ook die was weer heel erg goed.

toch moet ik maandag weer terug, weer een ctg laten maken, en daarna weer naar de arts.

donderdag de groeiecho, en waarschijnlijk weer een ctg, aansluitend naar de gyn.

en daar krijg ik te horen of ik een week later op vakantie mag of niet.
maar zowel de arts en de gyn hebben er grote twijfels over nu.
ze zijn er niet blij mee, dat ik op vakantie ga.
dit omdat ze bij de laatste echo een weekje achter liep, en de echo daarvoor 2 a 3 weken achter liep.
ze willen het gewoon goed in de gaten houden allemaal.
ze zijn bang dat als ik anderhalf uur in de auto zit, de weeen op gang komen.
maar donderdag hoor ik dus of ik wel of niet mag gaan.

gelukkig maar dat karlijn weer beter is.
wel klote dat jij en floor nu liggen.
hopelijk zijn jullie snel weer opgeknapt, en kunnen jullie gaan genieten van t weer.

zal vanavond de bon op de bus doen.

liefs, do

heyhey

een dopller echo is alleen even kijken naar de hoeveelheid vruchtwater, de placenta en de bloedtoevoer van de navelstreng.
tis dus geen uitgebreide echo, en stond binnen 5 minuten al weer in de gang.
tegenwoordig wordt deze echo een flo echo genoemd.
heb idd wel een foto mee gekregen van het gezichtje. maar de rest heeft ze niet na gekeken, dat komt volgende week weer.

nou, vruchtwater was er in overvloed, doorbloeding was goed, placenta was goed dus dat was mooi allemaal.

daarna naar de arts geweest, buik en bloeddruk was goed.

daarna naar de gyn geweest, die wilde nog even een hartfilmpje maken, dus een half uur aan de ctg, maar ook die was weer heel erg goed.

toch moet ik maandag weer terug, weer een ctg laten maken, en daarna weer naar de arts.

donderdag de groeiecho, en waarschijnlijk weer een ctg, aansluitend naar de gyn.

en daar krijg ik te horen of ik een week later op vakantie mag of niet.
maar zowel de arts en de gyn hebben er grote twijfels over nu.
ze zijn er niet blij mee, dat ik op vakantie ga.
dit omdat ze bij de laatste echo een weekje achter liep, en de echo daarvoor 2 a 3 weken achter liep.
ze willen het gewoon goed in de gaten houden allemaal.
ze zijn bang dat als ik anderhalf uur in de auto zit, de weeen op gang komen.
maar donderdag hoor ik dus of ik wel of niet mag gaan.

gelukkig maar dat karlijn weer beter is.
wel klote dat jij en floor nu liggen.
hopelijk zijn jullie snel weer opgeknapt, en kunnen jullie gaan genieten van t weer.

zal vanavond de bon op de bus doen.

liefs, do

Even nog een tip. In de Kampioen (blad van de AMWB) van deze maand zit een bon van Plopsaland waarmee je veel korting krijgt voor het hele gezin (een kaartje kost dan nog 18 euro voor volwassenen).
Succes!
Gr's Noor

Even nog een tip. In de Kampioen (blad van de AMWB) van deze maand zit een bon van Plopsaland waarmee je veel korting krijgt voor het hele gezin (een kaartje kost dan nog 18 euro voor volwassenen).
Succes!
Gr's Noor

Terug
Bovenaan