@ do

hee meis

fijn dat alles weer in orde was

hoop voor je dat je wel op vakantie mag, zou natuurlijk een domper zijn als t niet kan/mag maar wel te begrijpen natuurlijk

leuk dat je een foto hebt meegekregen weer
kan je er al iets van nathaliakenmerken uithalen hihihi?

ik vond t altijd heel leuk om de echo's te vergelijken maar ze leken bij mij niks op elkaar en nog steeds niet echt veel hahahaha

liefs van ons

heyhey

de brief is op de bus hoor :D
dus die moet je morgen of maandag binnen hebben.

de echo foto's...
met de 20 weken echo, zei ik gelijk: dit is een heel ander kindje als nathalia.
maar met de 30 weken, vorige week en gisteren lijkt ze qua profiel wel heeeeel veel op nathalia.
ach, we zien het wel over een aantal weken, hoe ze eruit ziet hahaha.
zal vast een heel mooi kindje zijn, op wie ze ook lijkt.

ja, ik hoop ook dat we op vakantie mogen.
we gaan met mn ouders, broer en zusje.
mn ouders betalen, omdat ze 25 jaar getrouwd zijn.
t lijkt me hartstikke gezellig, maar ook wel vermoeiend eerlijk gezegd.
erwin en ik zijn zo:
je moet elkaar vrij laten, ieder zn eigen weg kunnen gaan enzo en we hebben al helemaal zoiets van: ik ga geen uur in de keuken staan!!!
mijn ouders zijn zo: je gaat met elkaar op vakantie, dus je bent ook continu bij elkaar.
maar ik kan nu al op een boterbriefje schrijven, dat als dat gebeurd, we binnen 1 dag al in de clinche liggen! (mn moeder en ik)
ook zullen er duidelijke afspraken gemaakt moeten worden, omtrent nathalia.
erwin en ik zijn der papa en mama, en wij geven haar de standjes en evt straf, en niemand anders.
kijk, als wij het niet zien als nathalia iets uithaalt, vind ik het een ander verhaal. dan mogen ze best een standje geven, maar vorige week waren we bij hun op visite en nathalia pakte een steentje.
mn moeder, mn zusje en ik gaven haar alle 3 op haar donder, van dat mag niet.
waarna nathalia dus keihard ging huilen, die schrok zich een hoedje, door 3 mensen die haar een standje gaven.
en mn moeder gaat echt gewoon een uur in de keuken staan, om hele maaltijden klaar te maken hahahha. ze zei tegen mij: jij gaat ook een dag koken. waarop mijn antwoord was: ja is goed hoor, de snackbar zit om de hoek hihihihihihihihihi.

nou, ik ga even de boel hier opruimen.
natalia en ik zijn net pas wakker! hebben 3 uur geslapen hahahha.
k heb t half 2 zien worden vanacht, door mn buurman die ruzie had aan de telefoon. ppffffff.
was versleen, toen mn wekker om 7 uur af ging.
(k ben echt een langslaper)

je ziet de bonnen dus wel tegemoet.
veel plezier ermee, en laat je het me weten hoe jullie t hebben gehad, als jullie zijn geweest?? :D

prettig weekend!!!

liefs, do

heyhey

de brief is op de bus hoor :D
dus die moet je morgen of maandag binnen hebben.

de echo foto's...
met de 20 weken echo, zei ik gelijk: dit is een heel ander kindje als nathalia.
maar met de 30 weken, vorige week en gisteren lijkt ze qua profiel wel heeeeel veel op nathalia.
ach, we zien het wel over een aantal weken, hoe ze eruit ziet hahaha.
zal vast een heel mooi kindje zijn, op wie ze ook lijkt.

ja, ik hoop ook dat we op vakantie mogen.
we gaan met mn ouders, broer en zusje.
mn ouders betalen, omdat ze 25 jaar getrouwd zijn.
t lijkt me hartstikke gezellig, maar ook wel vermoeiend eerlijk gezegd.
erwin en ik zijn zo:
je moet elkaar vrij laten, ieder zn eigen weg kunnen gaan enzo en we hebben al helemaal zoiets van: ik ga geen uur in de keuken staan!!!
mijn ouders zijn zo: je gaat met elkaar op vakantie, dus je bent ook continu bij elkaar.
maar ik kan nu al op een boterbriefje schrijven, dat als dat gebeurd, we binnen 1 dag al in de clinche liggen! (mn moeder en ik)
ook zullen er duidelijke afspraken gemaakt moeten worden, omtrent nathalia.
erwin en ik zijn der papa en mama, en wij geven haar de standjes en evt straf, en niemand anders.
kijk, als wij het niet zien als nathalia iets uithaalt, vind ik het een ander verhaal. dan mogen ze best een standje geven, maar vorige week waren we bij hun op visite en nathalia pakte een steentje.
mn moeder, mn zusje en ik gaven haar alle 3 op haar donder, van dat mag niet.
waarna nathalia dus keihard ging huilen, die schrok zich een hoedje, door 3 mensen die haar een standje gaven.
en mn moeder gaat echt gewoon een uur in de keuken staan, om hele maaltijden klaar te maken hahahha. ze zei tegen mij: jij gaat ook een dag koken. waarop mijn antwoord was: ja is goed hoor, de snackbar zit om de hoek hihihihihihihihihi.

nou, ik ga even de boel hier opruimen.
natalia en ik zijn net pas wakker! hebben 3 uur geslapen hahahha.
k heb t half 2 zien worden vanacht, door mn buurman die ruzie had aan de telefoon. ppffffff.
was versleen, toen mn wekker om 7 uur af ging.
(k ben echt een langslaper)

je ziet de bonnen dus wel tegemoet.
veel plezier ermee, en laat je het me weten hoe jullie t hebben gehad, als jullie zijn geweest?? :D

prettig weekend!!!

liefs, do

hahahaha wat een lap weer zeg hahaha

ik ben ook een langslapen en absoluut geen ochtendmens!
baal ook altijd vreselijk als de meiden zich vroeg melden hahaha

ik kan me helemaal vinden met t feit wb de afspraken omtrent nathalia
mijn schoonfamilie heeft er ook zo'n handje van om op alles van karlijn te reageren met uh uh en mag niet niet doen enz terwijl ze dat van ons wel mag of ze ook 3 dubbel op d'r donder krijgt
heb er diverse keren wat van gezegd maar de boodschap komt tot nu toe niet over

wat de keuken betreft ik vind t héééérlijk om hele dagen te kokkerellen hahaha
ik doe heel vaak met feestdgn feestjes enz zorgen voor een uitgebroedde tafel met uit heel veel landen wel iets

maar je moeder kan van jou toch niet verwachtte dat je ook een dag in de keuken staat en meedoet aan de activiteiten terwijl je onder zo'n strenge controle staat wb je kindje?
je moet je rust echt hebben

grappig dat t profiel van je moppie nu zo op dat van nathalia lijkt
dat is en was hier echt niet

zal je van beide de 20 weken echo foto sturen via hyves
echt zo'n verschil hahaha
nu beginnen ze langzaamaan wat meer op elkaar te lijken maar floor blijft toch een heel ander kindje ook qua karater
van floor wil ik er wel 10 hahaha
van lijn hooguit 2 wahahahahahahahahahahahahahaha

de bonnen zullen goed besteed worden
we gaan met een groep dus ze komen heel goed uit hahaha
heel erg bedankt

liefs van ons

Terug
Bovenaan