heyhey
de brief is op de bus hoor

dus die moet je morgen of maandag binnen hebben.
de echo foto's...
met de 20 weken echo, zei ik gelijk: dit is een heel ander kindje als nathalia.
maar met de 30 weken, vorige week en gisteren lijkt ze qua profiel wel heeeeel veel op nathalia.
ach, we zien het wel over een aantal weken, hoe ze eruit ziet hahaha.
zal vast een heel mooi kindje zijn, op wie ze ook lijkt.
ja, ik hoop ook dat we op vakantie mogen.
we gaan met mn ouders, broer en zusje.
mn ouders betalen, omdat ze 25 jaar getrouwd zijn.
t lijkt me hartstikke gezellig, maar ook wel vermoeiend eerlijk gezegd.
erwin en ik zijn zo:
je moet elkaar vrij laten, ieder zn eigen weg kunnen gaan enzo en we hebben al helemaal zoiets van: ik ga geen uur in de keuken staan!!!
mijn ouders zijn zo: je gaat met elkaar op vakantie, dus je bent ook continu bij elkaar.
maar ik kan nu al op een boterbriefje schrijven, dat als dat gebeurd, we binnen 1 dag al in de clinche liggen! (mn moeder en ik)
ook zullen er duidelijke afspraken gemaakt moeten worden, omtrent nathalia.
erwin en ik zijn der papa en mama, en wij geven haar de standjes en evt straf, en niemand anders.
kijk, als wij het niet zien als nathalia iets uithaalt, vind ik het een ander verhaal. dan mogen ze best een standje geven, maar vorige week waren we bij hun op visite en nathalia pakte een steentje.
mn moeder, mn zusje en ik gaven haar alle 3 op haar donder, van dat mag niet.
waarna nathalia dus keihard ging huilen, die schrok zich een hoedje, door 3 mensen die haar een standje gaven.
en mn moeder gaat echt gewoon een uur in de keuken staan, om hele maaltijden klaar te maken hahahha. ze zei tegen mij: jij gaat ook een dag koken. waarop mijn antwoord was: ja is goed hoor, de snackbar zit om de hoek hihihihihihihihihi.
nou, ik ga even de boel hier opruimen.
natalia en ik zijn net pas wakker! hebben 3 uur geslapen hahahha.
k heb t half 2 zien worden vanacht, door mn buurman die ruzie had aan de telefoon. ppffffff.
was versleen, toen mn wekker om 7 uur af ging.
(k ben echt een langslaper)
je ziet de bonnen dus wel tegemoet.
veel plezier ermee, en laat je het me weten hoe jullie t hebben gehad, als jullie zijn geweest??
prettig weekend!!!
liefs, do