hey mj.
heel raar is het niet, dat we niets van haar horen.
zij moet nl ook t geld hebben, om een advocaat in armen te nemen, en dan gaat er nog heel wat aan voraf, voordat ze bij ons komen.
dus: of ze is er mee bezig, of ze heeft zoiets van: laat maar, want straks wilt hij een omgansregeling treffen, en dat is geen ene euro waard.
nee, hij ziet zn kind dus niet.
en als ik heel eerlijk mag zijn, is dat misschien ook maar beter. voor hem, maar ook voor dat onschuldige meisje, die deze ellende ook niet heeft gekozen, maar er wel door beide ouders in wordt getrokken dan.
een druk, maar leuk jaar is dit voor ons.
bedankt voor je reactie.
hey roos
gezellig hoor, jullie plannen op 30 april.
ik heb 1 keer op een kleedje gezeten, met mn moeder. ik wilde het zo ontzettend graag, dat ze zich maar opofferde hahaha ( ze vond me te jong om alleen te laten zitten daar, en onpractisch is het ook. als je bv moet plassen hahaha)
maar t was heel erg koud, t regende heel veel en heb niks van die leuke dag mee gekregen hahaha.
toen heb ik gezegd: dit doe ik nooit meer, met uitzondering voor mijn kinderen later als die dat willen.
wij zitten 30 april in de auto, op weg naar vakantie

waarschijnlijk gaan we sochtends al rijden, dan naar breda, daar lekker kraampjes enz kijken en daarna naar het vakantiepark, waar we mn ouders, broer en zusje dan treffen.
heb er zin in

t geeft niets hoor, van dat pakje.
maar ik dacht, ik ga t toch vragen. want voor t zelfde geldt had je het al wel opgestuurd, en is het hier dus nooit aangekomen.
doe maar rustig aan hoor. weet niet hoelang zo'n pakketje erover doet, maar ik ga natuurlijk vrijdag al op vakantie, en dan kan ik dus niet het pakketje in ontvangst nemen. onze brievenbus is nogal smal nl.
ik ben nu 34 weken en 2 dagen zwanger.
gaat snel

over 3 weken mag ze officieel komen.
hoewel ik hoop dat ze pas na 23 mei komt hahaha
22 mei gaan we nl in ondertrouw

daarna is ze van harte welkom. tot die tijd mag ze nog even lekker bij mama in haar buik blijven hahaha.
ja, wij hebben een ligbad boven.
heerlijk! we liggen er elke dag in ( k wil mn waternota niet eens weten hahaha)
we wonen hier nu bijna een jaar. en de keren dat i kben wezen douchen, kan ik op 2 handen tellen, en de keren dat nathalia is wezen douchen, is 2 keer! we zitten liever savonds in bad hahahaha.
jacussi moet ik dan weer niet aan denken persoonlijk hahaha.
plus t feit, dat we daar toch echt eerst een tuin voor moeten hebben hahahahahahaha.
ja, nathalia heeft het heel erg naar haar zin op school.
heb haar net weer weggebracht.
ze kwam een bloemmetje tegen onderweg. die wilde ze plukken voor de juffrouw.
dus dat deed ze, en gaf hem aan de juf in de klas. daarna ging ze keurig netjes in de kring zitten en zei:
thalia mama kusje geven, mama weg.
hahahahahaha
de juffrouws hebben aangeboden, dat mocht het te zwaar worden, hun nathalia op komen halen, en thuis brengen naar/van school.
erg lief van ze.
ik moet nathalia nl de hele tijd tillen. vanaf boven 2 trappen naar beneden, dan een enge weg over en dan zijn we op school.
maar voor nu gaat het best zo.
om kwart voor 12 moeten we bij de dokter zijn.
ben die verkoudheid van nathalia spuug zat. t wilt maar niet weg gaan en loop nu al een paar weken te kwakkelen.
had nu zoiets van: en nu is het genoeg, zo vlak voor de vakantie.
dus straks een antibiotica kuur vragen, dan is die kuur afgelopen als we op vakantie gaan.
hoezo ben je klaar met de psz waar lenthe nu op zit dan?
en wat fijn dat de oesteopaat duidelijkheid heeft kunnen geven over haar hoofdpijn!
wel zielig

maar neem aan dat hij het op kan lossen??
mmmm mijn weekend ziet er niet zo leuk uit hahaha.
we gaan hier aan de grote schoonmaak.
alle kastjes enz worden morgen gesopt en alvast t een en ander inpakken voor de vakantie.
nu ga ik strijken, staat een hele berg op me te wachten en loop het al 2 dagen uit te stellen hahaha
zondag gaan we waarschijnlijk even een uurtje naar de dierentuin en hoorde erwin al weer dat hij wilde gaan vissen. lekker gezellig hoor :S
ach, komt wel goed hahaha
jullie ook een heel fijn weekend! geniet lekker van het weer, en doe rustig aan
liefs, do