@Do

Nu het goed gaat met je ongeboren meisje, Nathalia op haar plaats is op de psz, jullie binnenkort op vakantie gaan, een huwelijk in de agenda staat, vroeg ik me eigenlijk hoe het verders is gegaan met die ex van je mannetje, die opeens geld begon te eisen, of je misschien al meer weet omtrent zijn andere dochter en een evt omgangsregeling...
Het haalde je toen flink van je stuk, vroeg me af of het een beetje de goede kant op gaat....
Groetjes Roos.

heyhey

we hebben niks meer gehoord van haar.
gelukkig maar!
toch hebben we wel voorzorgsmaatregelen genomen.
we hebben niks meer gespaard voor nathalia op haar rekening. dat hebben we nu allemaal in een kluis gespaard, en dat blijven we doen.
ook hebben we vanaf dat moment elke maand geld opzij gezet.
mocht ze komen met een advocaat, zijn we er klaar voor!

zoals jij dat idd allemaal achter elkaar op schrijf, weet ik weer dat ik echt wel de gelukkigste vrouw op aarde ben hahahaha.
2010 is een top jaar voor ons, met alles wat er in t verschiet ligt, en alles wat we al hebben.

zodra ukkie geboren is, gaan we onze eerste auto kopen :D
nu nog een eensgezinswoning, en we zijn helemaal happy.
niet dat we dat nu al niet zijn hoor. k weet wel dat ik echt van geluk mag spreken met alles :D

hoe gaat t met jou?
en met je meiden, en kleine knul?
gaan jullie nog wat leuks doen in de mei vakantie?
en met konigingen dag? gaan je kids nog hun speelgoed verkopen?? hahaha.

had je eigenlijk mn laatste hyves berichtje nog wel gehad?
geen idee of je het pakketje nog had verstuurd, maar hoop het niet, want heb niks gehad.

nou, ik ga even heerlijk in bad dobberen.

bedankt voor je belangstelling. erg lief van je.

liefs, do

Hoi,

Ja daar heb ik nog een paar keer aan gedacht!
Raar dat je nu weer niks hoort, maar wel verstandig om maatregels financieel te treffen!
Krijgt hij zijn dochter nu wel te zien of dat ook niet!
Jullie hebben idd wel een druk jaar he! Maar in dit geval is dat juist goed.. veel succes-plezier met alles!

Groetjes MJ

Hoi meis,
Wat goed dat jullie maatregelen hebben getroffen, sta je evt in de toekomst niet meteen met je rug tegen de muur....
Hoop dat ze zich (voor altijd) koest zal houden, die onzekerheid of ze nog een slangs zal komen lijkt me niks...

Ja ik dacht, laat ik 't is op een rijtje zetten maar het is best veel dit jaar voor jullie, super he!!!
Moest toch wel even terug denken aan wat jullie u allemaal meemaken...mijn 1e auto, trouwen, 1e koopwoning...Het is allemaal zo volwassen vond ik!Zo van, jemig, ik heb een huis gekocht, nu ben ik echt geen meisje meer ha ha!!!

Koninginnedag, wij gaan altijd met mijn ouders de stad ik hier, onwijs gezellig.Overal muziek, bandjes die optreden (mij broer treed op met zijn band, dus ga ff kijken, ben nu al zenuwachtig voor hem...waa...op zo'n groot podium...)
Verders is er natuurlijk ook kermis, reed er vandaag met de meidne al langs van school naar huis en ze waren meteen lyrisch!!!De kermis staat hier ook in het centrum, allemaal opelkaar geprakt, een heerlijke bend, nee valt wel mee, strijken na een paar uurtjes op een terrasje neer (als je nog een plaatsje kan vinden op Koninginnedag!) voor een Oranje bittertje (echt niet:bah!)
Daarna naar m'n ouders' huis voor een oranje tompouce (en de dag erna naar de sportschool, dat begrijp je!), kortom, heb er nu al zin in!!Hoop dat het weer mee zal werken.
De meiden gaan niet op een kleedje zitten spulletjes verkopen.Ik hou daar niet zo van, maar ach ieder z'n ding denk ik dan.Ze gaan al jaren lekker met ons mee naar oma en opa, mee de stad in, krijgen dan allebei zo'n mooie ballon met helium van ons.

Ik heb inderdaad het hyves berichtje ontvangen, maar oet me excusren (schaam schaam) ik heb het pakketje nog niet op de bus gedaan...doe ik komende week, sorry!Maar is zoooo ruk geweest hier...nog 1 week en dan hebben ze hier lekker meivakantie.Da's 2 weken, dus tot en met 17 mei hoeven ze niet naar school, daarna nog een weekje, ergens nog Pinkstere en Hmelevaart, enfin, in de maand mei hoeven ze hiermaar 1 weekje naar school, en dat vind mama heeeel prettig!Want ze moeten deze zomer tot best lang door, wij hebben pas rond half juli vakantie, dus nu effe stoomafblazen zie ik wel zitten!

Las dat je een bad ging nemen?Vond ik altijd heerlijk tijdens mijn zwangerschappen, even niet dat gewicht aan de voorkant mee dragen, hoever ben je eigenlijk nu?
(O, als ik ooit de geldziekte heb zou ik zooooo graag zo'n jacussi in m'n achtertuin willen hebben!Droomde ik laatst bijna van!Wat lijkt me dat heerlijk!!Maar ja, zoals ik al zei....eerst de Lotto winnen he!)

Nathalia echt helemaal blij he op de psz!
En ook zo heerlijk voor jou dat het zo dichtbij is, als je straks echt op het einde loopt dan blijft het nog wel te doen om haar te halen en brengen...
Lenthe gaat misschien naar een psz hier in de straat.Was helemaal klaar met de psz waar de oudste 2 naar toe gingen, maar wacht og eventjes een paar weekjes.Want afgelopen dinsdag zijn we toch maar even met Lenthe naar de osteopaat geweest want ze bleef maar klagen over hoofdpijn(nav die val van de trap)En ja hoor, een bult op haar hoofd die wij niet konden voelen, zeg maar inwendig en een berg spanning in dat hoofdje waar hij flink van schrok.(Ja hoor, daar kwamen de traantjes weer bij mama...)
Enfin, komende weken gaan we nog met haar naar de osteopaat, als ze helemaal is goedgekeurd door hem ga ik eens kijken bij deze psz.
Het is de 3e die ik weg breng, maar blijft moeilijk!!!
Ach, als het niets is ga ik ook iet verder zoeken, want logistiek is het dan niet haalbaar voor mij, de school van de meiden is een kwartier verderop en Luka heb ik er ook nog bij...We zie wel...

Nou, ook een lang verhaal van mij he ha ha!!
Het pakketje zie je deze week!!!
Fijn weekend alvast voor straks!!!
Groetjes Roos.

hey mj.

heel raar is het niet, dat we niets van haar horen.
zij moet nl ook t geld hebben, om een advocaat in armen te nemen, en dan gaat er nog heel wat aan voraf, voordat ze bij ons komen.
dus: of ze is er mee bezig, of ze heeft zoiets van: laat maar, want straks wilt hij een omgansregeling treffen, en dat is geen ene euro waard.
nee, hij ziet zn kind dus niet.
en als ik heel eerlijk mag zijn, is dat misschien ook maar beter. voor hem, maar ook voor dat onschuldige meisje, die deze ellende ook niet heeft gekozen, maar er wel door beide ouders in wordt getrokken dan.

een druk, maar leuk jaar is dit voor ons.
bedankt voor je reactie.

hey roos

gezellig hoor, jullie plannen op 30 april.
ik heb 1 keer op een kleedje gezeten, met mn moeder. ik wilde het zo ontzettend graag, dat ze zich maar opofferde hahaha ( ze vond me te jong om alleen te laten zitten daar, en onpractisch is het ook. als je bv moet plassen hahaha)
maar t was heel erg koud, t regende heel veel en heb niks van die leuke dag mee gekregen hahaha.
toen heb ik gezegd: dit doe ik nooit meer, met uitzondering voor mijn kinderen later als die dat willen.

wij zitten 30 april in de auto, op weg naar vakantie :D
waarschijnlijk gaan we sochtends al rijden, dan naar breda, daar lekker kraampjes enz kijken en daarna naar het vakantiepark, waar we mn ouders, broer en zusje dan treffen.
heb er zin in :D:D:D

t geeft niets hoor, van dat pakje.
maar ik dacht, ik ga t toch vragen. want voor t zelfde geldt had je het al wel opgestuurd, en is het hier dus nooit aangekomen.
doe maar rustig aan hoor. weet niet hoelang zo'n pakketje erover doet, maar ik ga natuurlijk vrijdag al op vakantie, en dan kan ik dus niet het pakketje in ontvangst nemen. onze brievenbus is nogal smal nl.

ik ben nu 34 weken en 2 dagen zwanger.
gaat snel :D over 3 weken mag ze officieel komen.
hoewel ik hoop dat ze pas na 23 mei komt hahaha
22 mei gaan we nl in ondertrouw :p
daarna is ze van harte welkom. tot die tijd mag ze nog even lekker bij mama in haar buik blijven hahaha.

ja, wij hebben een ligbad boven.
heerlijk! we liggen er elke dag in ( k wil mn waternota niet eens weten hahaha)
we wonen hier nu bijna een jaar. en de keren dat i kben wezen douchen, kan ik op 2 handen tellen, en de keren dat nathalia is wezen douchen, is 2 keer! we zitten liever savonds in bad hahahaha.

jacussi moet ik dan weer niet aan denken persoonlijk hahaha.
plus t feit, dat we daar toch echt eerst een tuin voor moeten hebben hahahahahahaha.

ja, nathalia heeft het heel erg naar haar zin op school.
heb haar net weer weggebracht.
ze kwam een bloemmetje tegen onderweg. die wilde ze plukken voor de juffrouw.
dus dat deed ze, en gaf hem aan de juf in de klas. daarna ging ze keurig netjes in de kring zitten en zei:
thalia mama kusje geven, mama weg.
hahahahahaha

de juffrouws hebben aangeboden, dat mocht het te zwaar worden, hun nathalia op komen halen, en thuis brengen naar/van school.
erg lief van ze.
ik moet nathalia nl de hele tijd tillen. vanaf boven 2 trappen naar beneden, dan een enge weg over en dan zijn we op school.
maar voor nu gaat het best zo.

om kwart voor 12 moeten we bij de dokter zijn.
ben die verkoudheid van nathalia spuug zat. t wilt maar niet weg gaan en loop nu al een paar weken te kwakkelen.
had nu zoiets van: en nu is het genoeg, zo vlak voor de vakantie.
dus straks een antibiotica kuur vragen, dan is die kuur afgelopen als we op vakantie gaan.

hoezo ben je klaar met de psz waar lenthe nu op zit dan?

en wat fijn dat de oesteopaat duidelijkheid heeft kunnen geven over haar hoofdpijn!
wel zielig :( maar neem aan dat hij het op kan lossen??

mmmm mijn weekend ziet er niet zo leuk uit hahaha.
we gaan hier aan de grote schoonmaak.
alle kastjes enz worden morgen gesopt en alvast t een en ander inpakken voor de vakantie.
nu ga ik strijken, staat een hele berg op me te wachten en loop het al 2 dagen uit te stellen hahaha
zondag gaan we waarschijnlijk even een uurtje naar de dierentuin en hoorde erwin al weer dat hij wilde gaan vissen. lekker gezellig hoor :S
ach, komt wel goed hahaha

jullie ook een heel fijn weekend! geniet lekker van het weer, en doe rustig aan :D

liefs, do

hey mj.

heel raar is het niet, dat we niets van haar horen.
zij moet nl ook t geld hebben, om een advocaat in armen te nemen, en dan gaat er nog heel wat aan voraf, voordat ze bij ons komen.
dus: of ze is er mee bezig, of ze heeft zoiets van: laat maar, want straks wilt hij een omgansregeling treffen, en dat is geen ene euro waard.
nee, hij ziet zn kind dus niet.
en als ik heel eerlijk mag zijn, is dat misschien ook maar beter. voor hem, maar ook voor dat onschuldige meisje, die deze ellende ook niet heeft gekozen, maar er wel door beide ouders in wordt getrokken dan.

een druk, maar leuk jaar is dit voor ons.
bedankt voor je reactie.

hey roos

gezellig hoor, jullie plannen op 30 april.
ik heb 1 keer op een kleedje gezeten, met mn moeder. ik wilde het zo ontzettend graag, dat ze zich maar opofferde hahaha ( ze vond me te jong om alleen te laten zitten daar, en onpractisch is het ook. als je bv moet plassen hahaha)
maar t was heel erg koud, t regende heel veel en heb niks van die leuke dag mee gekregen hahaha.
toen heb ik gezegd: dit doe ik nooit meer, met uitzondering voor mijn kinderen later als die dat willen.

wij zitten 30 april in de auto, op weg naar vakantie :D
waarschijnlijk gaan we sochtends al rijden, dan naar breda, daar lekker kraampjes enz kijken en daarna naar het vakantiepark, waar we mn ouders, broer en zusje dan treffen.
heb er zin in :D:D:D

t geeft niets hoor, van dat pakje.
maar ik dacht, ik ga t toch vragen. want voor t zelfde geldt had je het al wel opgestuurd, en is het hier dus nooit aangekomen.
doe maar rustig aan hoor. weet niet hoelang zo'n pakketje erover doet, maar ik ga natuurlijk vrijdag al op vakantie, en dan kan ik dus niet het pakketje in ontvangst nemen. onze brievenbus is nogal smal nl.

ik ben nu 34 weken en 2 dagen zwanger.
gaat snel :D over 3 weken mag ze officieel komen.
hoewel ik hoop dat ze pas na 23 mei komt hahaha
22 mei gaan we nl in ondertrouw :p
daarna is ze van harte welkom. tot die tijd mag ze nog even lekker bij mama in haar buik blijven hahaha.

ja, wij hebben een ligbad boven.
heerlijk! we liggen er elke dag in ( k wil mn waternota niet eens weten hahaha)
we wonen hier nu bijna een jaar. en de keren dat i kben wezen douchen, kan ik op 2 handen tellen, en de keren dat nathalia is wezen douchen, is 2 keer! we zitten liever savonds in bad hahahaha.

jacussi moet ik dan weer niet aan denken persoonlijk hahaha.
plus t feit, dat we daar toch echt eerst een tuin voor moeten hebben hahahahahahaha.

ja, nathalia heeft het heel erg naar haar zin op school.
heb haar net weer weggebracht.
ze kwam een bloemmetje tegen onderweg. die wilde ze plukken voor de juffrouw.
dus dat deed ze, en gaf hem aan de juf in de klas. daarna ging ze keurig netjes in de kring zitten en zei:
thalia mama kusje geven, mama weg.
hahahahahaha

de juffrouws hebben aangeboden, dat mocht het te zwaar worden, hun nathalia op komen halen, en thuis brengen naar/van school.
erg lief van ze.
ik moet nathalia nl de hele tijd tillen. vanaf boven 2 trappen naar beneden, dan een enge weg over en dan zijn we op school.
maar voor nu gaat het best zo.

om kwart voor 12 moeten we bij de dokter zijn.
ben die verkoudheid van nathalia spuug zat. t wilt maar niet weg gaan en loop nu al een paar weken te kwakkelen.
had nu zoiets van: en nu is het genoeg, zo vlak voor de vakantie.
dus straks een antibiotica kuur vragen, dan is die kuur afgelopen als we op vakantie gaan.

hoezo ben je klaar met de psz waar lenthe nu op zit dan?

en wat fijn dat de oesteopaat duidelijkheid heeft kunnen geven over haar hoofdpijn!
wel zielig :( maar neem aan dat hij het op kan lossen??

mmmm mijn weekend ziet er niet zo leuk uit hahaha.
we gaan hier aan de grote schoonmaak.
alle kastjes enz worden morgen gesopt en alvast t een en ander inpakken voor de vakantie.
nu ga ik strijken, staat een hele berg op me te wachten en loop het al 2 dagen uit te stellen hahaha
zondag gaan we waarschijnlijk even een uurtje naar de dierentuin en hoorde erwin al weer dat hij wilde gaan vissen. lekker gezellig hoor :S
ach, komt wel goed hahaha

jullie ook een heel fijn weekend! geniet lekker van het weer, en doe rustig aan :D

liefs, do

Terug
Bovenaan