Hoi meis,
Wat goed dat jullie maatregelen hebben getroffen, sta je evt in de toekomst niet meteen met je rug tegen de muur....
Hoop dat ze zich (voor altijd) koest zal houden, die onzekerheid of ze nog een slangs zal komen lijkt me niks...
Ja ik dacht, laat ik 't is op een rijtje zetten maar het is best veel dit jaar voor jullie, super he!!!
Moest toch wel even terug denken aan wat jullie u allemaal meemaken...mijn 1e auto, trouwen, 1e koopwoning...Het is allemaal zo volwassen vond ik!Zo van, jemig, ik heb een huis gekocht, nu ben ik echt geen meisje meer ha ha!!!
Koninginnedag, wij gaan altijd met mijn ouders de stad ik hier, onwijs gezellig.Overal muziek, bandjes die optreden (mij broer treed op met zijn band, dus ga ff kijken, ben nu al zenuwachtig voor hem...waa...op zo'n groot podium...)
Verders is er natuurlijk ook kermis, reed er vandaag met de meidne al langs van school naar huis en ze waren meteen lyrisch!!!De kermis staat hier ook in het centrum, allemaal opelkaar geprakt, een heerlijke bend, nee valt wel mee, strijken na een paar uurtjes op een terrasje neer (als je nog een plaatsje kan vinden op Koninginnedag!) voor een Oranje bittertje (echt niet:bah!)
Daarna naar m'n ouders' huis voor een oranje tompouce (en de dag erna naar de sportschool, dat begrijp je!), kortom, heb er nu al zin in!!Hoop dat het weer mee zal werken.
De meiden gaan niet op een kleedje zitten spulletjes verkopen.Ik hou daar niet zo van, maar ach ieder z'n ding denk ik dan.Ze gaan al jaren lekker met ons mee naar oma en opa, mee de stad in, krijgen dan allebei zo'n mooie ballon met helium van ons.
Ik heb inderdaad het hyves berichtje ontvangen, maar oet me excusren (schaam schaam) ik heb het pakketje nog niet op de bus gedaan...doe ik komende week, sorry!Maar is zoooo ruk geweest hier...nog 1 week en dan hebben ze hier lekker meivakantie.Da's 2 weken, dus tot en met 17 mei hoeven ze niet naar school, daarna nog een weekje, ergens nog Pinkstere en Hmelevaart, enfin, in de maand mei hoeven ze hiermaar 1 weekje naar school, en dat vind mama heeeel prettig!Want ze moeten deze zomer tot best lang door, wij hebben pas rond half juli vakantie, dus nu effe stoomafblazen zie ik wel zitten!
Las dat je een bad ging nemen?Vond ik altijd heerlijk tijdens mijn zwangerschappen, even niet dat gewicht aan de voorkant mee dragen, hoever ben je eigenlijk nu?
(O, als ik ooit de geldziekte heb zou ik zooooo graag zo'n jacussi in m'n achtertuin willen hebben!Droomde ik laatst bijna van!Wat lijkt me dat heerlijk!!Maar ja, zoals ik al zei....eerst de Lotto winnen he!)
Nathalia echt helemaal blij he op de psz!
En ook zo heerlijk voor jou dat het zo dichtbij is, als je straks echt op het einde loopt dan blijft het nog wel te doen om haar te halen en brengen...
Lenthe gaat misschien naar een psz hier in de straat.Was helemaal klaar met de psz waar de oudste 2 naar toe gingen, maar wacht og eventjes een paar weekjes.Want afgelopen dinsdag zijn we toch maar even met Lenthe naar de osteopaat geweest want ze bleef maar klagen over hoofdpijn(nav die val van de trap)En ja hoor, een bult op haar hoofd die wij niet konden voelen, zeg maar inwendig en een berg spanning in dat hoofdje waar hij flink van schrok.(Ja hoor, daar kwamen de traantjes weer bij mama...)
Enfin, komende weken gaan we nog met haar naar de osteopaat, als ze helemaal is goedgekeurd door hem ga ik eens kijken bij deze psz.
Het is de 3e die ik weg breng, maar blijft moeilijk!!!
Ach, als het niets is ga ik ook iet verder zoeken, want logistiek is het dan niet haalbaar voor mij, de school van de meiden is een kwartier verderop en Luka heb ik er ook nog bij...We zie wel...
Nou, ook een lang verhaal van mij he ha ha!!
Het pakketje zie je deze week!!!
Fijn weekend alvast voor straks!!!
Groetjes Roos.