[quote quote=10177237]Hoi, bedankt voor de reacties! Een klein wonder: Vannacht heeft onze dochter voor het eerst in weken ineens tot 6.45 doorgeslapen!! We hadden niks anders gedaan dan anders, behalve dat vriend vergeten was haar romper dicht te doen, maar het lijkt me sterk dat dat de verklaring is! Ik reken me niet rijk en vannacht zal ze vast weer om 4 uur wakker worden, maar wat is het fijn om een keertje langer dan 4,5 uur te slapen!! Dus voorlopig kunnen we er weer even tegenaan. Overigens drinkt ze de laatste voeding vaak niet helemaal op en heeft ze sinds vorige week al grotere luiers, dus die tips gaan in ons geval niet werken. Het ledikant past helaas niet op onze slaapkamer, anders hadden we haar graag nog wat langer gezellig bij ons gehouden. Zoals ik al een beetje had verwacht, moeten we zoals jullie aangeven ons er waarschijnlijk gewoon bij neerleggen! Dat is ook prima nu ik weet dat we niks over het hoofd zien wat het zou kunnen zijn. (al gaan we vannacht misschien toch nog eens de romper loslaten 😀)[/quote]
Hahahhaha! Hoe toevallig, hier vannacht er ook niet uit gehoeven voor een speen ?
Ben ook benieuwd voor deze nacht hahaha