dochter 15 maand als baby er is, duowagen???

Hey Dames!!
ik zit met een dilemma..
Ik ben in verwachting van ons 3e kindje, Onze oudste is 2,5 en als de baby er is 3   jaar. onze (nu nog) jongste is nu 8 maanden en als de baby er is 15 maanden.
Maar nu zit ik dus met het volgende, moet ik nu wel of niet een duowagen kopen?
Ik vind het best wel veel geld voor die paar keer dat je hem gebruikt. ik wil eigenlijk een kiddyboard kopen maar of dat werkt met een kind van 15 maanden weet ik egenlijk niet!
iemand ervaring? of tips?
ben benieuwd...
Liefs Jenny

hoi hoi

ik heb zelf nog geen ervaring ermee ik heb een zoontje van 16 maanden en ben nu pas 10 weken in verwachting maar ik denk wel dat het voor jou echt fijner is om een duowagen te kopen want als ik nu naar mijn zoon kijkt hij kan lopen en alles maar luitert nog niet zo heel goed als ik met hem ga wandelen en de vraag is natuurlijk of hij dan al kan lopen natuurlijk. mijn zoon liep met 12 maanden maar er zijn ook baby.s die pas later gaan lopen. ik denk echt dat het voor jou fijner is voor een duowagen want anders moet je als je naar buiten gaat een kind van 3 en 15 maanden in de gaten houden en een kinderwagen duwen ik denk dat dat een beetje veel van het goede wordt.

groetjes dominique

Hey Dominique

dank je voor je reactie!
ja ik denk dat ik ook geen keus heb hoor!
Gelukkig is mijn oudste dochter een schijterd en die blijft echt wel bij me lopen en we wonen in een klein dorp dus allemaal erg makkelijk. maar het gemak om onze (nu nog) jongste vast te zetten is ook ideaal denk ik!!
ik zal nog eens goed rondneuzen!!
Liefs jenny