dochter 15 maand als baby er is, duowagen???

Hey Dames!!
ik zit met een dilemma..
Ik ben in verwachting van ons 3e kindje, Onze oudste is 2,5 en als de baby er is 3   jaar. onze (nu nog) jongste is nu 8 maanden en als de baby er is 15 maanden.
Maar nu zit ik dus met het volgende, moet ik nu wel of niet een duowagen kopen?
Ik vind het best wel veel geld voor die paar keer dat je hem gebruikt. ik wil eigenlijk een kiddyboard kopen maar of dat werkt met een kind van 15 maanden weet ik egenlijk niet!
iemand ervaring? of tips?
ben benieuwd...
Liefs Jenny

hoi hoi

ik heb zelf nog geen ervaring ermee ik heb een zoontje van 16 maanden en ben nu pas 10 weken in verwachting maar ik denk wel dat het voor jou echt fijner is om een duowagen te kopen want als ik nu naar mijn zoon kijkt hij kan lopen en alles maar luitert nog niet zo heel goed als ik met hem ga wandelen en de vraag is natuurlijk of hij dan al kan lopen natuurlijk. mijn zoon liep met 12 maanden maar er zijn ook baby.s die pas later gaan lopen. ik denk echt dat het voor jou fijner is voor een duowagen want anders moet je als je naar buiten gaat een kind van 3 en 15 maanden in de gaten houden en een kinderwagen duwen ik denk dat dat een beetje veel van het goede wordt.

groetjes dominique

Hey Dominique

dank je voor je reactie!
ja ik denk dat ik ook geen keus heb hoor!
Gelukkig is mijn oudste dochter een schijterd en die blijft echt wel bij me lopen en we wonen in een klein dorp dus allemaal erg makkelijk. maar het gemak om onze (nu nog) jongste vast te zetten is ook ideaal denk ik!!
ik zal nog eens goed rondneuzen!!
Liefs jenny

Een duowagen lijkt me in jouw geval toch wel handig. Mijn zoontje is nu 18 mnd en gaat nu pas een beetje leren lopen. Hij is straks 2 jaar als de jongste geboren wordt en wij hebben een Buggy Board gekocht. Ik heb ook een draagzak, dus dan kan de kleine in de draagzak en Dean in de buggy. Als we met z'n allen op pad gaan nemen we de kinderwagen voor de jongste mee en de buggy voor Dean. Tis even een gedoe denk ik, maar dat went vast snel.

Succes.

Groetjes,
Nelly.

Hoi Jenny,

Ik zou in jouw situatie geloof ik toch kijken voor een tweedehands duo-wagen. Jouw tweede is toch nog wel heel jong om lang te staan op een kiddyboard en je oudste misschien nog iets te jong om langer te lopen?
Ik ben ook zwanger van de 3e, maar mijn oudste twee zijn toch net iets ouder dan die van jou. Mijn oudste wordt komende zomer 4 en de tweede wordt deze maand 2 jaar. Ik ga het dus wel proberen met onze Bugaboo met kiddyboard... de oudste moet dan dus verplicht steeds zelf lopen.

Succes, Michele

Hoi Jenny,

Mijn dochter is 18 maanden als de tweede geboren wordt en ondanks dat ze al bijna loopt denk ik toch dat ze langere stukken nog echt niet volhoudt.
Ik ben van plan om een buggy pod te kopen, dit is een soort aanklik buggy die je aan je kinderwagen kunt klikken. Makkelijk op te klappen als je 1e wil lopen of als je toch door een smalle doorgang moet.
Op babyplezier.nl staat een lijst voor welke wagens hij geschikt is en welke niet. Kost nieuw 129 euro. Wel veel geld, maar toch altijd minder dan een nieuwe duo-wagen.
Succes met beslissen wat je gaat doen.

Groetjes Babs

Hoi!

Onze Quinten is 22 maanden als de baby komt en toch koop ik ook een douwagen. Denk niet dat hij al in staat is om bij langere tripjes zelf te lopen en bovendien moet je dan ook zo opletten. Het kiddyboard is een ide, maar denk dat onze kleine knul daar ook geen geduld voor heeft.

Dus wij gaan voor de douwagen. Wij kopen hem tweedehands, via via. Mara ze staan ook volop op marktplaats te koop. Soms nog heel mooi en een stuk minder prijzig dan een nieuwe.

Vooral als je niet van plan bent hem heel veel te gebruiken is het misschien wel goed om een tweedehands te kopen.

Succes!

Terug
Bovenaan