dochter 15 maand als baby er is, duowagen???

Hey
Bedankt voor alle reacties!
ik ga zeker 1 aanschaffen! vind het nu zelfs een domme vraag
we hebben al gekeken voor 1 en die gaan we dus ook zeker halen!
liefs Jenny

Mijn nichtje heeft van de week aangeboden dat  we haar duowagen (achter elkaar) kunnen lenen. Ideaal. Ze heeft 'm nieuw gekocht en 1 winter gebruikt. Goedkope oplossing voor ons.

Groetjes,
Nelly.

Mijn jongste is straks 3 jaar als de baby geboren wordt en momenteel luistert ze heel erg slecht, loopt steeds weg e.d. (ik ben 2 en ik zeg nee)
Als ik boodschappen ga doen mag ze van mij ook absoluut niet achter zo'n klein boodschappenkarretje lopen. Puur omdat ze steeds bij me vandaan loopt. (en ik er maar achteraan hobbelen, nee dank je)
Een duowagen is voor mij geen optie en een kiddy board ook niet (daar blijft ze niet op staan)
Ik weet echt niet hoe het zal gaan, ik kan ze toch moeilijk in een tuigje doen? Dat staat meteen zo zielig.
Ik hoop dat ze tegen die tijd een stuk beter naar me luisteren zal.

Heey Mossje!

ja dat word idd ook lastig!
mijn oudste dochter is dan ook 3 jaar en 3 maand als de kleine geboren word en gelukkig kan ik zeggen dat ik me om haar geen zorgen hoef te maken!
ze luistert enorm goed en zorgt dat ze me blijft zien.
ik zou ook niet weten wat ik dan zou doen, maar ik ben er wel van overtuigd dat veiligheid voor alles gaat! dus een tuigje lijkt zielig maar als jij daar echt mee geholpen bent dan....
Het kan ook zijn dat de fase ikke wil dan weer voorbij is en dat je kindje dan veel beter luistert.
wij hebben die fase ook gehad hoor! maar nu gaat het prima! ze vraagt zelfs mama mag ik even daar gaan kijken????
voor onze nu nog jongste hou ik wel mijn hart vast! is een echte druktemaker en vind alles leuk en interessant. ze is nu al heel anders dan onze oudste dus ben benieuwd...
Liefs jenny

Mijn zoontje bleef ook altijd trouw als een hondje achter mij aan lopen, maar die meiden zijn echt hopeloos!
Ik hoop inderdaad dat ze over een half jaar iets beter luistert en misschien maak ik me gewoon druk om niets.
We wachten het maar af. (maar ik heb nog wel een tuigje liggen)

Groetjes,
Els 14 wkn 2 dgn

hoihoi

mijn dochter is 2 en mijn zoontje  7 maanden. hij is net 13 maanden als de baby komt. wij hebben al een duowagen en dat is echt handig. als zo'n kleine moet lopen duurt et zolang voor we op plaats van bestemming zijn. kzou de wagen niet meer willen missen.

groetjes marjoke

ik heb vandaag een phil en ted's sport gekocht, kan je een bay en een peuter, en twee peuters in vervoeren, maar hij is net zo klein als een gewone wagen, ideaal. en later kan je hem ook weer gewoon voor 1 kind gebruiken.

Terug
Bovenaan