Dochter erfelijke spierziekte met zeer korte levensverwachting, en nu zwanger! Ik moet van me afschr

Hoooi Memke,
Wat een verschikkelijk verhaal, maar daarnaast toch gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk mag je kleine meisje haar brusje nog mee maken als alles goed gaat!
Op mijn werk was ook een mannetje met deze ziekte. Hij is vlak na zijn eerste verjaardag overleden. Zijn zus heeft overgens nergens last van en is kern gezond! die 75% kans is toch ook wel groot..
moeilijke keuze! sterkte ermee!
xx
 
Ik zit gewoon met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen. Ik ben op dit moment hoogzwanger en moet er niet aan denken dat je je kind zo snel na de geboorte al kunt verliezen.
Aan de ene kant is het natuurlijk een mooi wonder dat je weer zwanger bent, maar ik kan me voorstellen dat het ontzettend moeilijk is. Probeer niet te veel op de zaken vooruit te lopen (dat is natuurlijk makkelijk praten voor mij), maar misschien kunnen de momenten van de schopjes in je buik je straks wel helpen bij hele moeilijke momenten. Ik wens jullie in ieder geval heel veel sterkte en ik hoop dat je een beetje van deze zwangerschap kan genieten.
 
Wat een zorgen en verdriet..... Het ergste wat een ouder overkomen kan en het schrikbeeld voor iedereen. Wat knap dat je dit van je afgeschreven hebt. Heeeel veeel sterkte en knuffel je dochter zo veel en zo vaak als je kunt. Ik duim voor jullie dat jullie tweede kindje gezond mag zijn.
 
Ik hoop met heel mijn hart dat het kindje dat je nu draagt gezond is.
Ik kan me niet voorstellen wat jullie doormaken, ik kan jullie alleen maar heel veel sterkte en kracht toewensen. En dat het moment van afscheid nog maar lang weg mag blijven.
Ik denk aan jullie !

Petra
 
Waarom, waarom? Dat denk ik echt nu ik jullie heftige verhaal lees. Je krijgt er geen antwoord op, maar zo'n lief, onschuldig meisje moet toch gewoon een heerlijke jeugd hebben en niet zo'n stomme spierziekte! Geef alle liefde die je hebt en koester ook in deze moeilijke tijd de mooie momenten die jullie nu nog met je dochter zullen hebben. Ik wens jullie heel veel kracht samen toe om hier mee om te gaan en duim daarnaast dat jullie tweede kindje deze rotziekte niet zal hebben.

Liefs,
Julia
 
Terug
Bovenaan