Dochter groeit wandelwagen uit (5 weken oud)

Hoi allemaal,
Mijn dochter is komende zaterdag 5 weken oud en ze heeft nog maar een klein beetje ruimte over in de wandelwagenbak ! Ze is nu toch nog te jong voor een buggy? Of kan ze daar wel in?
Graag advies!
 
Hoi,

Ik ben toch wel erg benieuwd naar jouw kinderwagen. Welk merk is dat?! Misschien is jouw kindje wel heel groot, maar mijn zoontje paste in ieder geval tot 6/7 maanden in de Bugaboo. Daarna heb ik hem tot buggy omgebouwd.
De buggy moet je echt nog niet doen hoor. Is nog helemaal niet goed voor het ruggetje. Je moet haar zo lang mogelijk in de kinderwagen proberen te houden en daarna op de ligstand in de buggy. Je bedoelt toch wel de buggy nadat je de kinderwagen hebt omgebouwd? Want in zo'n simpele buggy zit ook nog eens bijna geen vering.

Groetjes,
Marianne
 
Ik zou je uk toch nog even in de wandelwagen gedeelte houden.
Hoelang is hij?? (was toch een hij? )
Mijn dochter is ook vrij lang, maar tot 5 maanden (oke, was wel proppen) hebben we het gered..

Groetjes Debby
 
Marissa heeft er nog tot ongeveer 6 maanden ingelegen. Daarna hebben we hem omgebouwd naar wandelwagen en dan in de laagste ligstand. Een gewone buggy is nog niet geschikt voor zo'n jong kindje. Daar mogen ze pas in als ze zelf kunnen zitten in verband met het ruggetje. 5 weken lijkt mij ook wel erg jong dat ze niet meer in de kinderwagenbak kan.
 
Hoi

Volgens mij heb je in het eerste berichtje iets verkeerds gedaan....want daar zeg je dat je dochter 5 weken is...en uit die andere begrijp ik dat ze 5 maanden is!
Ik had in ieder geval met 5 maanden hetzelfde probleem en heb toen voor een maand de maxi-cosi op de wagen gebruikt!


liefs daf
 
Terug
Bovenaan