Dochter groeit wandelwagen uit (5 weken oud)

Hoi,
Sorry, beetje late reactie. Mijn dochter is ongeveer 60 cm.
Onze buren hebben een zoontje van bijna een jaar en die vertelden me laatst dat het bij hun ook zo hard ging, maar dat de laatste cm's het langst duurden, dus dat we nog wel een tijdje met de wandelwagen zouden kunnen doen.
Is dat ook jullie ervaring?
 
Met 60 ging het er nog prima in, hoor.
Bij mij is het nooit gestopt... mijn dochter is vrij lang voor haar leeftijd
De laatste meting was met 10 maanden en ze was 76 cm,tegen mij werd ook gezegd dat het een keertje zou stoppen tussendoor.. mooi niet, maar tot 5 maanden ging het wel in de bak.

Groetjes Debby
 
Mijn dochtertje ging ook al snel de kinderwagen uit, ook iets met 5wk.
Ze was bij de geboorte 53cm, dus ook wel iets aan de langere kant.

Ik heb de Quinny Buzz en die heeft jammergenoeg een iets kleinere en smalle bak.
Dus dat gaan de kindjes al sneller de buggy in.

De buggy gewoon op ligstand zetten en ja kan er heerlijk mee op pad!
 
Hoi,

ik heb ook een Mutsy en m'n zoontje heeft er tot ongeveer 6 maanden in gelegen. Was toen 69 cm lang. De bekleding van de bak is vrij dik, dus het lijkt al snel alsof ze klem liggen tussen het hoofd- en het voeteneinde. Ik denk dat je er dus nog wel even mee kan doen. Is ook wel het prettigst met het oog op de winter. Zelf zou ik de buggy nog niet gebruiken op zo'n jonge leeftijd.

Groetjes,
Margrethe
 
quote: Sigrid H reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-09-2007 11:40:32'));

Mijn dochtertje ging ook al snel de kinderwagen uit, ook iets met 5wk.
Ze was bij de geboorte 53cm, dus ook wel iets aan de langere kant.

Ik heb de Quinny Buzz en die heeft jammergenoeg een iets kleinere en smalle bak.
Dus dat gaan de kindjes al sneller de buggy in.

De buggy gewoon op ligstand zetten en ja kan er heerlijk mee op pad!




dat is wel erg snel hoor, 53 cm vind ik trouwens helemaal niet extreem lang, eerder een extreem kleine bak dan zou ik zeggen... ik vind echt 5 weken nog veel te vroeg om in de wandelwagen te doen..

Ik heb alle kinderwagens toendertijd gemeten is toch wel belangrijk dat je kindje lekker comfortabel ligt.
 
Terug
Bovenaan