Dochter is na middagslaapje bozig en moe

Oh ja en ze wordt inderdaad huilend wakker. Voelt voor ons als normaal aangezien ze best vaak huilend wakker wordt. Ik hoop niet dat ze night terrors heeft ☹️
 
Hmmm alleen even kijkende naar gister had ze inderdaad al 2 dagen niet gepoept en moest ze naar haar driftbui ook poepen. Na het poepen was ze weer relaxed
 
Als ze huilend wakker wordt is ze niet uitgeslapen. Ze slaapt ook wel erg kort, pas op dat ze niet oververmoeid raakt!
 
Mijn dochtertje is ook altijd na middagdut humeurig en huilend wakker. Maakt niet uit hoe lang ze geslapen heeft. In de ochtend is ze juist wel vrolijk wakker. Maar wat we doen is gewoon daarna in slaapzak nog even 5 min op schoot goed wakker laten worden. Even knuffelen of iets rustigs doen. Dan valt het daarna wel weer mee.
 
Hoihoi,

Mijn zoontje had dat ook een lange periode. Volgens mij hebben echt heel erg veel kinderen dat. Nu maken we hem na 1 uur wakker en we laten hem bijkomen tot hij zelf gaat staan in zn bed. Dan beneden meteen een liedje aan en zet altijd wat eten en drinken klaar. De laatste tijd gaat dat goed. Maar alsnog moet hij soms een uur bijkomen.
Als je zelf een uur heel diep slaapt over dag ben je soms ook eerst ff flink brak..
 
Ja, heb ik hier ook, geen tips dus helaas, maar ik lees even mee, vind het soms echt lastig om haar zo verdrietig en boos te zien 'zonder' reden.
Ze slaapt hier smiddags best laat en lang, ik probeer haar te laten liggen tot ze zelf wakker wordt, dan is er niks aan de hand, maar soms wordt dit te laat en moet ik haar echt uit bed halen voor het avondeten (ja, ik weet dat dit niet wenselijk is) maar dan is ze dus helemaal overstuur en duurt inderdaad best lang. Als ik haar eerder wakker maak heeft ze dit ook, heel zielig, en zo onnodig voelt het..
 
Terug
Bovenaan