Dochter van 2 en een half verloren

Hoi,

Ik weet niet of je dit nog leest maar ook wij zijn onze zoon verloren van 2 jaar.
dit is gebeurd 7 december 2006 en hij was ons eerste kindje.
Bij hem zat het ook in z'n hoofdje, het was een zeer zeldzame ziekte wat inhield dat er een kwaadaardige moedervlek (melanoom) in z'n hoofdje zat en die heeft z'n hoofdje van binnen opgegeten.
Sinds 22 mei 2008 zijn wij de trotse ouders van een tweede zoon, dit was en is allemaal erg moeilijk, angst/blijdschap verdriet en geluk liggen momenteel erg dicht bij elkaar vooral omdat hij afgelopen zaterdag 4 jaar zou zijn geworden.
Ik wens je alle sterkte toe. Je mag altijd contact opnemen als je dat wil, ik hoor het wel.

Hallo allemaal,

Ik was hier weer even en lees nu net jullie lieve reacties! Onwijs bedankt, sorry voor de late reactie. Het is nu bijna 5 maanden terug dat we onze prachtige Mara moesten laten gaan. Het gaat hier met ups en downs. Hele slechte dagen en redelijke dagen. Tis echt een golfbeweging. Maar we slaan ons er doorheen. Ik ben op het moment 9 weken zwanger van de 2e. En dat voelt aan de ene kant heel goed en aan de andere kant is het heel raar. We missen Mara vreselijk en weten dat dit kleintje haar nooit zal vervangen. Maar mss verzacht het ietsje ... we zullen zien en proberen er een klein beetje van te genieten. Bedankt allemaal! Liefs xxx De mama   van Mara en ...

Sorry Bobbian vergeet te reageren op jou lieve stukje, wat vreselijk dat jullie hetzelfde hebben meegemaakt! Tis gewoon afschuwelijk en het ergste wat een mens kan overkomen. Lief je aanbod, mss neem ik je aanbod wel aan met de tijd, bedankt iig! X

Hoi,

Wat fijn voor je dat je zwanger bent van de tweede en ook onzettend moeilijk en eng.
Tenminste zo heb ik het ervaren.
Zelf nu onze tweede  zoon bijna 6 maanden is, blijft het erg moeilijk en vooral de onbezorgdheid heb je niet meer.
We genieten maar tegelijkertijd hou je een soort afstand.
Het vertrouwen moet weer komen.
Hopelijk gaat het alles goed tijdens de zwangerschap, hou je verdriet niet in, de kleine mag best weten dat er iets gebeurd is waar jullie verdrietig door zijn.
Het beste!!!!!

Terug
Bovenaan