Dochter van 5 maanden slaapt 's nachts niet meer

Wat je ook nog kunt doen als laatste redmiddel is wel je kleintje in slaap wiegen maar met een warm lakentje om haar heen, zodat als je haar weer in haar bedje legt (met het lakentje om haar heen) ze niet snel doorheeft dat ze uit de handen van mama is. Ligt ze trouwens los in bed of ingebakerd? onze zoon had rond die leeftijd echt de behoefte om lekker warm en in elkaar gekropen te slapen (zoals in de baarmoeder), wij bakerden hem in en voila, meneer sliep vanaf die avond als een roos.

Groetjes Cindy
 
Wat je ook nog kunt doen als laatste redmiddel is wel je kleintje in slaap wiegen maar met een warm lakentje om haar heen, zodat als je haar weer in haar bedje legt (met het lakentje om haar heen) ze niet snel doorheeft dat ze uit de handen van mama is. Ligt ze trouwens los in bed of ingebakerd? onze zoon had rond die leeftijd echt de behoefte om lekker warm en in elkaar gekropen te slapen (zoals in de baarmoeder), wij bakerden hem in en voila, meneer sliep vanaf die avond als een roos.

Groetjes Cindy
 
Wat je ook nog kunt doen als laatste redmiddel is wel je kleintje in slaap wiegen maar met een warm lakentje om haar heen, zodat als je haar weer in haar bedje legt (met het lakentje om haar heen) ze niet snel doorheeft dat ze uit de handen van mama is. Ligt ze trouwens los in bed of ingebakerd? onze zoon had rond die leeftijd echt de behoefte om lekker warm en in elkaar gekropen te slapen (zoals in de baarmoeder), wij bakerden hem in en voila, meneer sliep vanaf die avond als een roos.

Groetjes Cindy
 
Ik wil jullie ook even mee laten genieten van een "succes-verhaal"!!
Na 2 weken niet geslapen te hebben doordat dochterlief heerlijk wakker lag, zijn we op vakantie gegaan. Met de hele familie (8 man) in een appartement een weekje weg!! Ik zag het al helemaal voor me dat die lieverd van ons de hele familie wakker zou houden. Maar niets is minder waar!! Vanaf nacht 1 slaapt ze weer heerlijk door!! Ze heeft nu zelfs al 2 nachten de avondvoeding overgeslagen!! Het gaat dus de goede kant op!!
 
Terug
Bovenaan