Dochter wil avondfles niet meer?

Ik zou me geen zorgen maken ieder kind is anders, en met elk kind is er van maand tot maand ook weer verschil.

Als je begint met brood en melk om 12.30 en dan halverwege tussen 12.30 en 18.00 uur misschien nog een tussendoortje plannen en dan de maaltijd van 16.30 een uurtje later dan kan je de nacht door zonder die fles denk ik...
 
Mijn dochtertje is nu 11maandjes en de laatste twee weken drinkt ze echt met moeite haar laatste fles om 19u niet of maar een heel klein beetje maar als ze dan haar flesje water ziet zou ze daar wel vn drinken ..  Is dit erg ? 

haar eerste fles is smorgen om 6u is 250 xx helemaal op altijd . Als thuis krijg ze ng tussen Doortje  om 12u patatjes  en rond 16 u haar fruitpap en om 18u eet ze dan met ons mee een boterhamtje of yugortje . 

 
[quote quote=10499706]Mijn dochtertje is nu 11maandjes en de laatste twee weken drinkt ze echt met moeite haar laatste fles om 19u niet of maar een heel klein beetje maar als ze dan haar flesje water ziet zou ze daar wel vn drinken .. Is dit erg ? haar eerste fles is smorgen om 6u is 250 xx helemaal op altijd . Als thuis krijg ze ng tussen Doortje om 12u patatjes en rond 16 u haar fruitpap en om 18u eet ze dan met ons mee een boterhamtje of yugortje .[/quote]
Op zich is het heel normaal om vanaf 12 maanden (bijna) geen flessen melk meer aan te bieden. Dus als er met 11 maanden een fles wegvalt, is dat niet erg.
Ik zie in het voedingsschema trouwens helemaal geen 'warme' avondhap. Krijgt ze wel groenten/aardappels/pasta etc?
(En met patatjes bedoel je hopelijk van die groentenchipjes ofzo? Ik hoop in ieder geen echte patat/friet)
 
Terug
Bovenaan