Dochter

Na 2 zoontjes zou ik super graag een dochtertje willen. Ik weet dat dit heel ondankbaar klinkt ma dat is niet zo bedoeld. Zou graag willen weten of er meer mensen echt hun best hebben gedaan om een bepaald geslacht te krijgen en of dit ook gelukt is. Iemand tips hoe ik het beste ervoor kan zorgen een dochtertje te krijgen?

Ik ben nu zwanger van mijn eerste kindje en vind het zo knap en goed dat je dit schrijft! Er rust echt een taboe op het hebben van voorkeuren.
Ik kan me goed voorstellen dat ik toch ook een voorkeur zou hebben voor 't een of het ander bij een tweede kindje.

Geen advies of tips dus, wel blijk van waardering en succes!

[quote quote=10441723]Ik ben nu zwanger van mijn eerste kindje en vind het zo knap en goed dat je dit schrijft! Er rust echt een taboe op het hebben van voorkeuren.
Ik kan me goed voorstellen dat ik toch ook een voorkeur zou hebben voor 't een of het ander bij een tweede kindje.

Geen advies of tips dus, wel blijk van waardering en succes![/quote]Ja ik weet dat het misschien heel ondankbaar klinkt maar ik wilde heel graag met de 1e dat jongetje was en was ook super blij dat dit zo is en met de 2e dacht ik echt dat het een meisje zou zijn omdat het totaal anders was als met de 1e maar is toch echt een jongetje. Nu zou ik echt heel graag een meisje willen. Mocht het weer een jongetje worden straks ben ik daar natuurlijk ook weer super blij mee. Mag blij zijn dat ons zo makkelijk afgaat dat besef ik heel goed.

Ik snap je precies! Ik heb 2 zoontjes en moest bij de 2e geslachtsbepaling toch even flink slikken. Was overtuigd en hoopte heel erg op een meisje waar ik me nog steeds schuldig over voel want zou mijn zoontje natuurlijk nooit willen missen. Ik zou heel graag nog een 3e kindje willen in de toekomst en hoop dan ook heeeel erg op een meisje.... En het vervelende is dat heel veel mensen ook continu zeggen "er komt vast nog wel een 3e,jij gaat nog voor een meisje", alsof je het in de hand hebt...
En ik vind het ook heel vervelend dat er een taboe op rust, dat ik het zelf niet meer 8 zeggen maar anderen dit dan wel voor je doen.
Ik zou denk ik bij de 3e vooral vroeg in de cyclus seks te hebben, want bij beide kinderen was het nu rondom de ovulatie, maar of het werkt.... En volgens mij geeft de missionaris houding meer kans op een meisje.
Als het bij jou heeft gewerkt laat maar weten hihi

Ik kan je niet helpen met tips, eerlijk gezegd geloof ik dat je er niks aan doet en dat je weinig meer kan doen da hopen op een meisje.

Maar ik wil wel zeggen dat ik je heel goed snap. Hier juist 2 meiden en als 3e willen wij juist heeeeel graag een jongetje! :)

Ik wacht nog zwz jaar. Dus daar moet je voorlopig nog niet op wachten. Bij mijn 2e was het meer dat ik teleurgesteld was in me eige gevoel omdat ik zeker wist dat het meisje was. Toen bleek jongen was ik er ook super blij mee. Ja ik denk dat ik ovulatietesten met 4 dagen ga gebruiken. Met de 2e had ik de 2 dagen testen en gelijk raak en dus jongen. Hoop met de 4 dagen dat er dan wel meisje gemaakt wordt. Al is een gezond kind natuurlijk het belangrijkst

Kijk eens naar de Chinese kalender. Geen idee of het werkt maar daar zie je je leeftijd en in elke maand denominatie is dan zou je kunnen berekenen wat het geslacht van het kind is. In China geloven ze daar in en houden ze die kalender er bij (misschien niet allemaal).

[quote quote=10441777]Kijk eens naar de Chinese kalender. Geen idee of het werkt maar daar zie je je leeftijd en in elke maand denominatie is dan zou je kunnen berekenen wat het geslacht van het kind is. In China geloven ze daar in en houden ze die kalender er bij (misschien niet allemaal).[/quote]Dan had ik een zoon en dochter moeten hebben. Dat is niet gelukt

Terug
Bovenaan