dochtertje van 16 maanden nog steeds niet zelfstandig/lopen

ik heb een dochtertje van 16 maanden die nog steeds niet zelfstandig staat/loopt
nu zag ik dat haar voetjes niet goed staan
vorige week naar sophia kinderziekenhuis geweest i.v.m 2 teentjes die aan elkaar zitten heeft geen belemmering en doen ze ook niks aan
maar ze zagen wel gelijk dat haar voetjes nie goed staan dus nu weer terug naar het ziekenhuis in onze woonplaats

het is me niet eerder opgevallen omdat ik nog een zoon heb van 6 jaar waar ik ook al een hele strijd voor heb moeten leveren
maar het consultatiebureau heeft het ook nooit gezien of gezegd
terwijl ze naar mijn mening daar toch voor zijn

maar wie heeft dit ook meegemaakt en wat moet ik me voorstellen wat ze eraan gaan doen

groetjes sonjatje
 
hoi hoi,

Jeetje het valt ook niet mee aan het lijstje waar een kindje aan moet voldoen om daar ook aan te voldoen. (maar dit terzijde)

Hoe staan de voetjes? Naar binnen naar buiten?
Als ze naar binnen staan, dan gaan ze waarschijnlijk met een gipsenmal de stand corrigeren. (heb ik als kind gehad) en zal je dochter deze voornamelijk in de nachtelijk uren dragen.
Voor naar buiten heb ik geen idee misschien fysio?

Mijn dochter van bijna 20 maanden loopt ook nog niet trekt zich wel op maar dat was het ook. Mijn dochter ziet maar met een oogje dus daar ligt ook de oorzaak maar het komt wel, alles op zijn tijd.

Liefs Moi
 
hoi

nou ze staat heel gek eigelijk met dr voetjes naar buiten gedraaid maar ze stapt over de binnenvoet heel gek maar ja als je zo moet lopen is het ook een beetje moeilijk staan want zo kan ze haar evenwicht ook niet bewaren
ook trekt ze zich niet echt op ze komt tot haar knietjes en dat is het
gelukkig kruipt ze wel dus ze is wel een beetje mobiel
we zullen afwachten wat ze eraan gaan doen
maar heb wel een klacht ingediend bij het cb

liefs sonjatje
 
Dat ze met 16 maanden nog niet loopt is niet vreemd. De stand van haar voeten klinkt zo niet goed.
Ik hoop dat er snel iets aan gedaan kan worden.
 
Hoi hoi,

Ik snap dat je boos bent op het CB, maar je beter richten op je kindje. Geef het wel aan bij het CB dat het best een aandachtpunt mag zijn.
Maar het veranderd jouw situatie niet.

Ga opzoek naar een kinderarts en laat je verwijzen naar de fysio. Daar help je je kindje het beste mee!
 
hallo

nou ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld en ben gelijk doorverwezen naar de ortopheet
nu kunnen we daar pas 29aug naar toe op zich niet erg want heb geen idee wat ze gaan doen
maar we gaan 26aug trouwen dus is wel fijn dat het pas na ons trouwen gebeurt
want fleur is een pittige tante en als ze het ergens niet mee eens is laat ze dat wel merken
nu kan ze lekker op onze trouwdag nog lekker rondkruipen enzo

liefs
 
hoi,

ah kijk toch actie ondernomen! Goed hoor.
We dubben ook nog steeds omdat Sanne ook maar een oogje heeft wat wel wat niet. Die keuze's vallen soms tegen,maar het vechten levert soms zo weinig op dat ik denk laat maar.......

Ik wens jullie een fijne trouwdag toe, zodat Fleur ook lekker haar zelf kan zijn en dat je daarna kan richten op wat je kindje nodig heeft.
 
hoi

ja ben wel blij dat het allemaal na onze bruiloft gebeurt heb met me zoon ook 6 jaar lang een strijd geleverd onderzoek moet nog uitwijzen of hij echt autistisch is en welke vorm maar hij heeft in ieder geval een ontwikkelingsachterstand van een paar jaar en al dat ongeloof vreselijk

maar bij jullie is ook wat is ze daarmee geboren?
lijkt me ook wel zwaar hoor maar ja jullie groeien ermee op dan is dat toch anders
is het jullie eerste kindje?

liefs sonja
 
Terug
Bovenaan