dochtertje van 16 maanden nog steeds niet zelfstandig/lopen

Hoi Sonja,

Ja Sanne is geboren met maar een oogje. Ik ben al van de roze wolk geknald voor ik erop zat. Nu ben ik zover dat het bij ons hoort.......Sanne is nu bijna 20 maanden maar ik heb wat tranen gelaten het 1ste jaar. En al die afspraken en iedereen vond wel wat en moest ook zijn mening kwijt wat we nu en niet moesten met Sanne.
En dat is hevi, mensen die afhaken omdat je kindje niet perfect is (wie is dat wel)
Heel lang was het duidelijk of Sanne met het andere oogje wel kon zien.
Nu weten we dat ze ziet maar hoever en wat precies ik heb nog geen idee.

Ja het vechten is zwaar ook de strijd die jij hebt geleverd met je zoon......Ach we komen er wel alleen op een andere manier.
Maar ik realiseer mee ook dat we er nog lang niet zijn hoe reageert Sanne straks als ze beseft wat ze heeft?
Ze heeft nu een prothese en je kan nog niet zien dat ze weer 2 ogen heeft maar wij zijn van ver gekomen en daar waar ze nu staat hadden we een jaar geleden niet gedacht.

Liefs Moi
 
hoi moi

ja jeetje is ook wat en inderdaad iedereen die zich ermee moeten bemoeien en iedereen weet wel wat het beste is voor je kind terwijl je dat als moeder zijnde echt wel zelf het beste weet

ja met jou dochtertje sanne ze is ermee geboren dat scheelt wel weer maar ja je weet nooit hoe ze in de toekomst reageren ik hou me hart ook vast voor me zoon wesley want ja hij is toch anders dan anders en de maatschappij is heel hard en me zoon helemaal niet is een heel gevoelig mannetje

maar fleur daar tegenover dat is echt een pittige tante hoor
dus ik hou me hart vast als ze straks in gips of wat dan ook zou komen


het strijden voor je kinders is zwaar ik ben er ook nog lang niet met mijn kids maar gelukkig is er altijd dit forum nog waar je je verhaal kwijt kan


liefs sonja
 
Lieve dames,

Wij hebben ook een kindje met problemen die eerst niet door de artsen werden onderkend. Ik ken jullie gevoel van moeten vechten en de energie die dat kost.

JULLIE ZIJN GEWELDIG DAT JULLIE ZO GOED VOOR JULLIE KINDJES ZORGEN. DIKKE PLUIM!

Zo, dat mag ook wel eens worden gezegd.
 
@ klein geluk!!

Dank je wel!!! ook eens fijn als er gewoon woorden komen dat je het goed doet!!
Wat heeft jouw kindje?
Wil je ons wat vertellen?

Ik lees het wel!!

Liefs Mich (moi)
 
@klein geluk inderdaad mag ook wel eens gezegd worden

want je vecht keihard voor je kindje en meestal wordt niet eens erkend wat er nu werkelijk aan de hand is
teminste is mijn ervaring met me zoontje komt allemaal wel goed werd er gezegd maar komt niet goed zonder de juiste hulp

en met me dochtertje 29aug naar de ortopheet en 9aug naar de fysio
hoop dat er snel verandering inkomt want ze wil zo graag gaan staan en lopen maar ze kan niet en dat is echt zielig om te zien

liefs sonja
 
Terug
Bovenaan