[quote quote=10157452]Ik denk eerlijk gezegt dat ze bang is, moest het even opzoeken wat het is. Ze heeft dus in bed gelegen en toen een slang naar binnen en schoongespoeld (zo las ik dat het ging). Zou ze dan niet bang zijn dat wanneer ze in bed ligt, dit weer gebeurd. Lees in 1 van de reacties dat ze echt in een hoekje gaat zitten krijssen? Kun je nagaan hoe ze was tijdens de klysma of er vlak na? Ik ben echt bang dat hier de angst weg komt om naar bed te gaan. Wij hebben het zelf met mijn zoon gehad toen zijn amandelen eruit gingen (was nog geen 3. Echt een paar jaar strijd gevoerd om naar bed te gaan. Hij was zo bang om met pijn wakker te worden. Het enige wat hielp was doorzetten. Ze moeten het vertrouwen weer krijgen[/quote]
En het gekke is, tijdens de klysma heeft ze zich echt super goed gehouden. Natuurlijk wel huilen maar dat was voorbij toen haar ontlasting kwam.
En het gekke is, tijdens de klysma heeft ze zich echt super goed gehouden. Natuurlijk wel huilen maar dat was voorbij toen haar ontlasting kwam.