doe ik het nouw verkeerd ?

hoi Lynn ,

Ik heb de laatste fles om 19:15 gegeven , ik geef sins vandaag om alle flessen 4x met 210 water .
Ging zelf om 21:30 naar bed eindelijk na maanden hmmm . Maar was er toch niet gerust op dus bleef in een soort afwacht houding je kent het vast ook wel . Maar ging goed , en tot nu ook dus mooiiiiiii !
Is net 3 mnd . Gister op bezoek geweest is al eenkenning pfffff .
 
Oh wat een heerlijk bericht meid, lekker optijd naar je bedje, beetje bijkomen. Fijn dat het bij jou ook werkt.

Bij kns slaoen ze dus sinds afgelopen dinsdag ook door, puur omdat wij die laatste avond fles ook niet meer geven. Dat wakker maken dat vond ik zo zielig.

Wij geven de laatste fles tussen 19:15-20:00 uur en dan hoppa....naar bed en slapen ze tot 06:00/07:00 uur maar doordeweeks (als ik naar werk moet) dan om 06:00 wakker maken en de fles zodat we om 07:30 uur de deur uit kunnen.

Wij geven nu 4x 210cc/7 waarvan de laatst fles met 2 schepjes rijstebloem (extra erbij)

Gaat dus heel goed. Ben heel trots op mijn jongens!! Over 6 dagen zijn hun 4 maanden.

Liefs
 
vanacht flink huilen om 1:00 wou de fles helemaal leeg gedronken . Was om 18:30 naar bed laaste fles 4x 210 cc
 
Terug
Bovenaan