Doe normaal man!!

Oh wat knap geschreven, heb zelf ook een en ander meegemaakt waar ik veel moeite voor heb moeten doen om dat voor mezelf te verwerken, heb dat hier nooit geschreven om dezelfde reden als jij. Ik heb heel lang gedacht niet aan kinderen te moeten beginnen omdat ik bang was dat het dan helemaal mis zou gaan met mezelf of dat ik misschien hetzelfde zou doen. Ik moet er niet aan denken en toch schiet het bij mij ook weleens door mijn hoofd........erg vervelend maar het gaat nog goed.
Ik ben blij dat je hulp voor jezelf hebt gezocht, dat het beter met je gaat en dat je zo eerlijk durft te zijn om het hier neer te zetten!!!! Ik vind dat het absoluut geen kwaad kan om je kind bij jouw in bed te leggen. Ik snap dat je dingen heel bewust doet en dat je jezelf in de gaten houd. Dat doe ik ook.

Liefs Monique

Goh wat een verhaal zo knap dat je dat allemaal hier wilt delen!!!!
En goed dat je zelf hulp hebt gezocht en je nu weer helemaal zelfverzekerd bent!!! Daar mag je heel trots op zijn!!! Zelf heb ik ook het zelfde meegemaakt en heb het ook niet makkelijk mee gehad1!!! Heeft ook een tijdje geduurt maar ben er ook beter uitgekomen!!!
Dus een dikke pluim voor jouw!!!

Liefs Sandy

Van mij mag Laura 's morgens in bed komen liggen tot ze niet meer wil. Op een gegeven moment wil ze toch niet meer.. Ik vind het knap van je dat je dit opgeschreven hebt, maar ik denk niet dat je je zorgen moet maken omdat je je zoontje af en toe bij je in bed neemt. Mensen die zulke dingen zeggen denken m.i. niet na. Incest is toch iets meer dan af en toe spelen in bed op een zondagmorgen.

Groetjes Ilona

jeetje wat knap van je dat je dit wil vertellen. en wat een hoop mensen die dit soort dingen meegemaakt hebben zeg!

ik speel elke dag een uur met senna op ons bed. en 's ochtends als hij vroeg wakker is nemen we hem ook regelamtig ff bij ons in bed om ff lekker te knuffelen. en ik ga me helemaal niet druk maken om wat andere mensen daarvan zeggen.
en incest is heel wat meer dan lekker met je kindje knuffelen toch?!

wij vinden het alledrie heel gezellig zo met zijn drietjes in het grote bed, dus wij gaan lekker zo door!

knuffelse allemaal!!

liefs marijke

Ik vind het heel knap dat je dit zo op kunt schrijven, fijn voor je dat je er nu mee vooruit kunt! En die "mensen" die eenvoudige moeder/vaderliefde als incest bestempelen, pfffff, die zijn toch echt niet goed wijs!!!
Natuurlijk leg je je kind bij je bed als je dat wil! Natuurlijk ga je lekker met je kind onder de douche of in bad als je dat wil! En natuurlijk moet je de 'prive' onderdelen van je kindje aanraken, anders wordt het nooit schoon! Ik vind het niet meer dan normaal, echt, het was nog niet eens bij mij opgekomen dat anderen dat niet normaal zouden vinden...
Doe gewoon waar jij je lekker bij voelt!!

Groetjes, Karin

Je mag trots zijn op jezelf dat je hier open over durft te zijn en dat je er hulp voor hebt gezocht! Fijn dat je er nu mee om weet te gaan. En natuurlijk mag je je kindje gezellig tussen jullie in laten liggen, niets mis mee, hoor! Doen wij ook iedere morgen na de ochtend voeding. Geniet van elkaar en knuffelse!

Lien.

Bedankt voor alle lieve reacties. Ik voel me erg door jullie gesteund!!
Het heeft me wel een hoop bloed, zweet, tranen en euro's gekost, maar ik heb nu eindelijk vertrouwen in mijzelf als goede moeder. Daar kan niets tegenop

ik snap je verwardheid heel goed, ik heb het zelf ook heel sterk, ik douche vaak smane met goewan-mats, of we zitten samen in bad, hij is nu 4 1/2 maand maar ook ik maak me nu al druk over het feit tot wannneer dat normaal is en hoelang ik dit kan blijven doen, hij vind het zelf juist heerlijk en ik ook, ojee weer die gedachten, we vinden het allebei heerlijk,is dat wel goed, erg moeilijk sommige dingen ja.

maar wat bereft bij je in bed leggen, ik doe het zelf absoluut niet, maar dat heeft voor mij met veiligheid te maken, om gewoon lekker te knuffellen dat moet toch gewoon kunnen, ik lig af en toe ook met hem op het speelkleed in de kamer gewoon lekker te knuffellen, ik zou niet weten wat daar fout aan zou zijn.

Terug
Bovenaan