A
Anoniem
Guest
Oh wat knap geschreven, heb zelf ook een en ander meegemaakt waar ik veel moeite voor heb moeten doen om dat voor mezelf te verwerken, heb dat hier nooit geschreven om dezelfde reden als jij. Ik heb heel lang gedacht niet aan kinderen te moeten beginnen omdat ik bang was dat het dan helemaal mis zou gaan met mezelf of dat ik misschien hetzelfde zou doen. Ik moet er niet aan denken en toch schiet het bij mij ook weleens door mijn hoofd........erg vervelend maar het gaat nog goed.
Ik ben blij dat je hulp voor jezelf hebt gezocht, dat het beter met je gaat en dat je zo eerlijk durft te zijn om het hier neer te zetten!!!! Ik vind dat het absoluut geen kwaad kan om je kind bij jouw in bed te leggen. Ik snap dat je dingen heel bewust doet en dat je jezelf in de gaten houd. Dat doe ik ook.
Liefs Monique
Ik ben blij dat je hulp voor jezelf hebt gezocht, dat het beter met je gaat en dat je zo eerlijk durft te zijn om het hier neer te zetten!!!! Ik vind dat het absoluut geen kwaad kan om je kind bij jouw in bed te leggen. Ik snap dat je dingen heel bewust doet en dat je jezelf in de gaten houd. Dat doe ik ook.
Liefs Monique