Doe officeel mee met de Alife-studie

He dames,

Inmiddels zijn er zoveel topics met mijn naam dat ik het maar ff zo doe. Iedereen heel erg bedankt voor de interesse en de lieve woorden. Hoop dat we elkaar nog veel mogen steunen hier en snel allemaal door mogen naar het zwangerzijn forum .

Ik ben vanochtend in Veldhoven in het ziekenhis geweest en ben nu dus officieel deelnemer aan de Alife-studie. Ben ingeloot in groep 2 zonder de heparine-spuiten, dus alleen de ascal (of de placebo dat weten we dus niet). Dus nu is het maar weer afwachten hoe de volgende zwangerschap gaat verlopen. Gyn zei vanochtend wel: " Je gelooft me waarschijnlijk toch niet, maar ik denk dat je in de goede groep zit. Er zitten aardig wat zwangeren in groep 2". Hij heeft gelijk, ik geloof hem niet want dat zal hij tegen mensen in groep 3 ook wel zeggen. Hij zal toch niet tegen mensen gaan zeggen dat ze waarschijnlijk in de verkeere groep zitten omdat iedereen moeite blijft hebben met zwanger blijven, duh. En hij weet ook niet welke groep de ascal heeft en welke de placebo.
We hopen maar dat ik snel weer zwanger ben (hebben in ieder geval goed ons best gedaan afgelopen weekend ) en dat het dan idd wel goed blijft gaan.

groetjes,
Dion

Hoi Dion,
Dat klinkt goed zeg!
Spannend!
Ik weet eigenlijk helemaal niet wat het precies allemaal inhoudt.. Vast teveel voor jou om helemaal uit te leggen. Is er iets op internet te vinden?
Hou ons op de hoogte he?

Liefs Janneke

Hoi Dion,
Zijn dat die onderzoeken met die aspirine of zit ik er nou helemaal naast? Meid, ik hoop echt zo ontzettend dat je snel zwanger bent en het deze keer goed gaat (in welke groep je ook zit).
Liefs tara

Hoi Dion.

Fijn dat het allemaal zo snel geregeld kon worden.
Succes hoor met het onderzoek.
Hopelijk brengt het jullie bij een goede zwangerschap en klein wonder in je armen.
Zal voor je duimen dat je weer snel zwanger bent, duim ik gelijk ook voor alle andere op dit forum en voor mezelf.

Gr. Ccor.

Hey Dion!

Veel succes ermee....Ik heb me er ook nog niet goed inverdiept, maar ik begrijp dat er drie groepen zijn...Is de een beter als de ander dan? Ik hoop dat je er vertrouwen in hebt alleen dat heeft natuurlijk al een positief effect. Ik wacht nog steeds op de uitslagen van de chromosomen onderzoeken....vanuit daaruit wil ik ook verder gaan kijken. Hoop van je te horen hoe het verder gaat met die studie...Er komen daar wel hele positieve resultaten vandaan of niet?

Veel succes, hopelijk hebben we straks allemaar erg goed nieuws!
Liefs Sarah

Hoi dames,
Wat een reacties! Bedankt!

Ja, het is idd de studie met aspirine. Meer info is te vinden op de volgende internetsite: http://www.amc.nl/?pid=2306

Heb een aantal positieve verhalen gehoord over het gebruik van aspirine, dus ben erg blij nu mee te doen met het onderzoek. Als na een aantal jaren onderzoek blijkt dat het echt helpt, wordt het opgenomen in de richtlijnen van de NVOG en krijgen vrouwen dat in de toekomst standaard voorgeschreven. Zou wel fijn zijn als alle gyn dat gewoon doen en iedereen de kans krijgt op een goede zwangerschap. Dus hopelijk gaat het bij ons ook al goed de volgende keer. We gaan ervoor!

groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan