Doe officeel mee met de Alife-studie

hai Dion,
Lekker dat je nu iets kunt doen. En ik hoop zo van harte dat het de vogende keer wel goed mag gaan! Ik leef erg met je mee en ik duim voor jullie!
Liefs Soela

Hoi Dion,

Hoe gaat het?? Ben je niet supernieuwsgierig naar de groep waar je inzit?? Haha ik zou zo nieuwsgierig zijn...Op mijn werk wordt Ascal ook wel gebruikt, vlgs mij zou ik gewoon gaan vergelijken qua smaak, hoe t eruit ziet enz., ik ben een controlfreak
Maar ja, dan gaat het psychologische effect van de placebo natuurlijk ook weg, dus misschien toch niet zo handig....
Jouw NOD is toch alweer gauw?? Wij hebben klusweekend komend weekend hahahaha

kus Mickey

He dames, bedantk voor de reacties.

En ja Mickey, mijn NOD is dit weekend weer, en ik vrees dat ik gewon ongi ga worden. Voel namelijk helemaal niets (heb alleen veel honger, maar dat heb ik vaker gehad en had volgens mij   geen relatie met zwanger zijn) en gisteravond toen ik naar bed ging, had ik roze/rode afscheiding toen ik afveegde. Vandaag overdag weer niets, maar ben toch bang dat mijn ongi niet heel lang meer op zich laat wachten. Volgende ronde dan maar beter hopelijk. Veel succes gewenst met klussen komend weekend!

Shanaz, het gaat (uitgezonderd het verhaal hierboven dat ik waarschijnlijk weer ongi ga worden) goed met ons. Ik drink fijn elke ochtend het opgeloste poeder en we hopen maar dat er het geode inzit ;-) Tuurlijk ben ik eigenlijk heel erg neiuwsgierig of het wel ascal is, maar ik weet immers niet hoe dat smaakt etc. dus kan het toch nergens mee vergelijken. Bovendien denk ik dat het beter is om het niet te weten en maar gewoon ervan uit te gaan dat ik wel de ascal heb. We blijven gewoon positief, hoe moeilijk dat soms ook is.

In mijn vriendinnenkring is het nu wachten op de eerste geboortekaartjes. Uitgerekend zijn ze: 1eweek okt, 2e week okt, 1e week nov, en dan nog eentje 1e week feb. Heb het er nu inmiddels af en toe erg moeilijk mee om hen te zien met hun dikke buik hoor. Ik ben zo blij voor ze dat alles goed gaat, maar we willen het zelf ook zo graag. Vorige week weer eens flink  liggen huilen nadat we weer een vriendin met dikke buik gezien hadden. Het doet daarna zo'n pijn, waarom kan blijft het bij ons nu niet zitten, waarom mogen wij er nog niet van genieten, etc. Je voelt je dan zo ontzettend leeg en alleen. Gelukkig heb ik op die momenten enorm veel steun van mijn mannetje, de schat. Maar ook hij weet inmiddels dat we er niets aan kunnen doen en dat ik het af en toe gewoon even moet uithuilen. Er zijn gewoon soms van die dagen dat het ff tegenzit. Gelukkig is dat niet elke dag zo :) en kan ik er over het algemeen goed mee omgaan. Toch blijven we hopen dat ook wij binnenkort zwanger mogen raken en blijven, zodat we na 9mnd mogen genieten van ons eigen wondertje.

Nou, ik heb wel weer genoeg gezeurd. Ga nog ff lekker tv kijken en dan op tijd naar bed.

groetjes,
Dion

Hoi Dion,
Ik doe sinds maandag mee aan de alife studie, ik zit ook in groep 2.
Ik ga er net als jouw maar vanuit dat dit een goede groep is en dat het een volgende poging wel goed mag blijven gaan.
Jeanette

He Jeanette,

Precies meid, we blijven positief en gaan er maar vanuit dat we het juiste gekregen hebben.
Succes meid, ik hoop voor je dat je snel gezond zwanger wordt.

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan