DOEL: zo min mogelijk testen gebruiken!!

A

Anoniem

Guest
 ik heb mezelf zojuis voorgenomen om zo min mogelijk testen te gaan gebruiken de komende tijd... ben eigenlijk nu al nieuwsgierig en zou er 1 willen doen om t eens gedaan te hebben maar dat slaat werkelijk nergens op. Heb ca 9 aug pas NOD dus zou nog echt geen zin hebben!!
Maar ik lees dat zoveel meiden er moeite mee hebben om niet voor of op of net na NOD te testen.. ik heb nu 1 test in huis en ga die pas gebruiken als ik echt aanleiding heb om te denken dat ik zwanger ben. Dus zeker niet voor nod maar liefst een paar dagen (minimaal) erna...als dat gaat lukken heet dat. Om mezelf nog enigszins in bedwang proberen te houden ...

Wilde vnvnd aan de slag maar mijn schatje bedacht ineens om bij een vriend op bezoek te gaan....blijft daar slapen omdat t ver weg is dus daar gaan mijn wilde plannen .
Vervolgens krijg je dit: alleen op de bank met de laptop op schoot en t grootste deel van de avond op t forum aan t lezen....hihi.....vervolgens niet kunnen laten een (redelijk) onzinnig verhaaltje te typen.... Naja, ik denk dat ik maar eens op tijd mijn bedje in kruip, ben wel toe aan een goede nachtrust na die hitte van de week!!

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend. Veel plezier en succes uiteraard!!

liefs en xxx

Haha! ikzie je al zitten....hoef maar naar mezelf te kijken en zo zittenwe dan samen!!
Alleen zit mn mannetje op bank verder, maar zijn vanmorgen al aan slag geweest en heb zo'n raar gevoel linksonder in buik?(zie ook berichtje van iemand hierover)ma mn eisprong volgens tellingen, maar nog niet op hoogte van cyclus zonder de pil.
nou slaap lekker dadelijk dan ben je ook goed uitgerust voordat je schatje terug komt morgen!verras je hem dan!!xx Zuus

Hey !
Ik snap helemaal wat je bedoelt hoor, als je die testen eenmaal in huis hebt liggen dan is het net of ze je roepen.....
Ik probeer ook zo min mogelijk te testen omdat het vaak toch zón teleurstelling is en hoe vaker je test hoe erger die teleurstelling word.
Tot nu toe kan ik vrij lang wachten omdat ik een erge onregelmatige cylus heb.
Zo dus jij bent ook alleen...hihi mijn manlief is lekker te borrelen en komt rond 1.00 thuis denk ik. Mijn eisprong er toch nog niet in zicht dus ik sta niet op springen...hihi.
Voor jou dan wel even balen, morgen maar inhalen?
Nou slaap lekker in ieder geval, als dat lukken wil.
Liefs van Miena.

quote: Zuus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2006 22:19:08'));

Haha! ikzie je al zitten....hoef maar naar mezelf te kijken en zo zittenwe dan samen!!
Alleen zit mn mannetje op bank verder, maar zijn vanmorgen al aan slag geweest en heb zo'n raar gevoel linksonder in buik?(zie ook berichtje van iemand hierover)ma mn eisprong volgens tellingen, maar nog niet op hoogte van cyclus zonder de pil.
nou slaap lekker dadelijk dan ben je ook goed uitgerust voordat je schatje terug komt morgen!verras je hem dan!!xx Zuus

Hai Zuus,

Nou, stelletje mutsen he!! Ik las vanmiddag nog een topic over t feit dat wij (meiden) overal gelijk helemaal induiken en de mannen gewoon hun ding blijven doen zonder zich (ogenschijnlijk) ergens druk om te maken...sja, zal wel zo ' horen' denk ik...
Gek hoor, dat gevoel wat je hebt.....ik heb ook geen idee of je uberhaupt wel zo snel al iets kan voelen.....het magische woord ' geduld' komt denk ik helaas toch weer om de hoek....
Ik denk dat mijn cyclus vrij regelmatig is maar heb pas begin juni mijn spiraaltje laten verwijderen dus heb nog niet veel inzicht....
(weer geduld hebben...)
Jij ook alvast truste en ik hoop voor je dat t goede tekens zijn!! duim duim

Leuk je te spreken, tot gauw!

xxx

Heej!
Nee denk ook niet dat ik al zwanger ben, maar heb dit gevoel in buik nog nooit gehad, dus vraag me af wat t is?!
en betreft je andere punt; ik wordt steeds meer gerust gesteld met t feit dat hier meerdere ladies er meteen induiken en mannen 'gewoon' doorgaan, maar merk wel dat ie er ook bewuster mee bezig is.
Hadden t straks over baby die vandaag geboren was met een naam die ik heel ERG vindt, en hij vroeg; wat vindt jij een leuke naam dan!? toen dacht ik; dus toch, je bent er stiekum wel mee bezig!!hihi
xx tot snel!

wordt warm die laptop op mn schoot hihi
oja tip; je man moet de laptop niet op schoot zetten las ik; worden zn balletjes te warm en is niet goed voor de zaadjes!!

Wat ik me afvraag, waren onze moeders en oma's er ook zo mee bezig, of is het echt iets van deze tijd. Je hebt nu natuurlijk internet, en we "hitsen" elkaar helemaal op. Door al die verhalen, wil je zelf ook die spanning voelen, het helemaal meemaken.

Maarre bedwing je nou echt maar,w ant testen heeft nu helemaal nog geen zin.

Sterkte er mee.

Miep

hey ladies
goh wat ben ik blij dat ik weer wat meer bekende verhalen lees
toevallig dat ik gisteren nogal teleurgesteld was
volgens de tellingen van mij had ik gisteren mijn eisprong dacht ook dat ik deze gevoeld had zo door de dag heen
denk nog
hmmm mijn mannetje vanavond eens n betje ophitsen
helaas hij zei gisteren na zijn werk meteen dat ie zo moe was dat hij geen zin had.....
wat heb ik gebaald kon er bijna vreselijk boos om worden
leek zo n verloren kans
ben ik daar dan nu zo fout in???
hij zei dat ie wilde vrijen als we daar beiden ook zin in hadden en dat het niet verplicht moest zijn
terwijl ik echt wel zin heb vooral rond de eisprong en helemaal als je weet nu waarvoor je het doet....
hij vond ook nog dat ik er teveel mee bezig was om gewoon te weten wanneer mijn vruchtbare dagen er zijn
we zijn pas in ronde 2 en het enige waarom ik er veel mee bezig zou zijn is dat ik weet wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, zo ongeveer dan
heb flink gescholden en hem even verteld dat het als vrouw zijnde toch anders is , wij voelen onze hormonen wij verheugen ons om 9 maanden een kindje te dragen en om hem ter wereld te zetten en wij voelen alle veranderingen nu in ons lichaam
en iedere keer dat we gevreeen hebben heb ik het met zin gedaan
heb nog geen 1 keer tegen mijn zin in gevreeen
en heb hem ook verteld dat hij misschien eens meer mocht vragen mbt een cyclus of een gevoel want dat doet ie ook niet
en dan kon ie oordelen
goh wat was ik kwaad gisteren
het gevolg was wel aan het einde van de rit dat we een hele leuke goedmaker hebben gehad...
hahahahahaha
mss helpt dat wel ees af en toe je frustratie eruit werpen hahhahahahhhahaa
veel liefs tamaar

ik heb dus heel bewust geen testen in huis. donderdag is mijn NOD en als ik dan niet ongi wordt koop ik wel een test. Kan ik ook niet in de vereleiding komen om te vroeg te testen en wat betreft het klussen........... rond de eisprong heb ik ook veel meer zin. Momenteel hoeft het eventjes niet meer voor mij. Maar goed als mijn mannetje zijn best doet........................

groetjes daan

ps als ik een test moet kopen (hopelijk wel) horen jullie het als een van de eersten.

Terug
Bovenaan