DOEL: zo min mogelijk testen gebruiken!!

Daar houden we je aan!Ik had er bij zwangerschapstest.nu besteld en vandaag al binnen. Zijn nu aant klussen in ronde 1(niet NU op dit moment) maar dan sta je toch even met die dingen in de hand als ze in de bus vallen van; bij welke zal t raak zijn of uberhaupt raak zijn?
Ben ERG benieuwd....
xx zuus

Hoi allemaal,

ook ik koop pas een test als ik overtijd ben. Ik ben   wel blij dat ik lees dat er zoveel dames zijn die er echt rond de eisprong mee bezig zijn en daarna ook nadenken of ze iets voelen.. heb ik deze keer ook voor het eerst gedaan.  Mijn man heeft er gelukkig totaal geen problemen als ik het weer eens gepland wil, maar het is dan niet ff rampestampen om HET te doen. We maken het elke keer wel ff heel speciaal ( al is het maar een bepaald liedje of een leuk lingeriesetje) Zo blijft het leuk en wordt het niet zo'n verplicht nummer....
Tja wij vrouwen zijn nu eenmaal van nature een gevoelsmens en mannen zijn wat zakelijker ingesteld, maar als het op baby's aankomt dan draait de boel soms andersom, hihi.....
Veel succes allemaal!

Hallo allemaal!

Mijn laptop werd zaterdag ook erg warm op schoot dus ben idd op tijd mijn bedje in gekropen.....
Nou....alle goede voornemens ten spijt; ik heb nog steeds maar 1 zw.test in huis maar heb vanochtend wel ovulatietesten besteld via sensitest. Maar eigenlijk juist om er de rest van de maand wat minder mee bezig te kunnen zijn hahahaha....ben benieuwd...

Hoe is t met jullie alllemaal verder?
Groetjes!

Hoi Lotte,

Zoals je al zei, onze NOD's zitten rond dezelfde datum..
De mijne valt op een dinsdag. Maar omdat ik die week bij mijn ouders ga helpen schilderen gaan we denk ik wachten met testen tot de vrijdag.. als er dan tenminste nog geen rode duivels zijn verschenen.

Wacht jij ook tot de 11de?  Dan testen we samen.
ps. heb je je ov-test al gedaan? nou?

Terug
Bovenaan