Doen jullie aan kerst (cadeautjesbedoel ik)

Hoi allemaal,

Bij wie komt de kerstman langs met cadeautjes? Bij ons niet. Wij vieren hier sinterklaas! Ik vind dat harstikke leuk omdat dat een echt kinderfeestje is!
Ik hou ook echt van kerst hoor; versieren, gezellig samen zijn, kaarsjes en lichtjes aan etc. Maar wij doen dan geen cadeautjes.

Ben benieuwd hoe jullie het doen.

groetjes miranda

Hoi Miranda,

Wij doen altijd met de familie van mijn man sinterklaas en bij mijn ouders vieren we kerstmis. Maar met kerstmis doen we het niet zo uitgebreid hoor.

Groetjes,
Maike

hebben het er eigenlijk nog niet over gehad! We vieren voor t eerst sinterklaas en eerder deden we eigenlijk kados met de kerst, dus denk dat we het bij een kleinigheidje houden...

gr. Sas.

ik hoor hier eigenlijk helemaal niet thuis, maar op alle andere fora's in t zo saai hahahaha
hier is gelukkig nog wel leven in de brouwerij zie ik :D

wij vieren zowel sinterklaas als kerst.
ik heb een heleboel neefjes en nichtjes die nog geloven. daar vieren we het eigenlijk voor, want mn dochtertje snapt er nog niks van.
(ze is nu 21 maanden)
ze krijgt van de sint ook niet zo heel veel kado-tjes.

met kerst krijgt ze haar grote (duurdere) kado's.
gewoon gezellig thuis, met opa en oma erbij, en oom en tante. gezellige boel. met zn alle kado-tjes uitpakken.

ik kan niet wachten tot het zo ver is :D
zou zo graag de kasten en alles al willen versieren hahahahahha

veel plezier :D

groetjes, do
moeder van nathalia, 21 maanden en 11 weken zwanger van wondertje 2

Jaaaa! wij vieren kerst met kadootjes maar ja als je in Canada woont vind ik ook dat je dan kadootjes onder de boom moet hebben. We vieren ook nog een beetje sinterklaas dus heerlijkdubbel op!

Groetjes Alberdien

Wij vieren Sinterklaas lekker uitgebreid, cadeautjes, gezellig gourmetten en lekkere hapjes op tafel. 1e kerstdag vieren we bij mijn schoonfamilie, zonder cadeautjes, maar altijd lekker ongedwongen. Ieder maakt een gedeelte van het diner. Het is altijd reuze gezellig.

2e kerstdag vieren we bij mijn ouders. Die zijn wat meer van de chiquere dineetjes. Mijn vader is nu al bezig een zo perfect mogelijk menu samen te stellen. Mijn ouders kopen altijd voor de kerst iets groots voor de kinderen omdat het anders met Sinterklaas echt veel te veel word, en omdat ze het leuk vinden dat de kinderen weten dat het van opa en oma komt. (wij vertellen gelijk dat de Kerstman niet bestaat)

Ik hoop wel op een mooi kerstcadeau..haha, ik ben dan jarig..dus zal wel lukken.!!![ eerste kerstdag..]
Wij vieren Sinterklaas uitgebreid, en met kerst ligt er voor iedereen 1 cadeautje..voor de leuk..Maar dat kan dan wel iets duurs zijn..Of iets voor het gehele gezin.
Vind het altijd allemaal leuk, maar onze Mees is de 19e ook nog jarig..dus erg veel tegelijk voor hem!
Is dan wel minder leuk..

Gr Rina

Terug
Bovenaan