Doen jullie aan kerst (cadeautjesbedoel ik)

Wij vieren voor de kids dus Sinterklaas en dan doen we geen cadeautjes voor de volwassenen omdat we het echt een kinderfeest vinden. Kerst vinden we echt een familiefeest en dan ligt er meestal voor alle volwassenen iets moois onder de boom (een sierraad of parfum of kleding) en voor de kids echt iets heel kleins waarmee ze zich die dag kunnen vermaken, bv een kleurboek of iets dergelijks. Maar.......dit jaar was ik iets TE enthousiast met de Sintinkopen dat ik gisteren alles in ging pakken en we vonden dat ze toch wel erg veel cadeautjes krijgen. Toen hebben we bedacht dat het ook wel leuk is als ze met kerst nog iets moois krijgt als heel veel met de Sint. Dus dit jaar ligt er een (stiekem verlaat sint)cadeau onder de boom voor Isabelle!

Groetjes Babybelle

Voor ons geen kerstcadeautjes... Alleen de sint, wat ik helemaal geweldig vind haha

Kerst heeft voor mij een andere betekenis dan cadeautjes, namelijk de geboorte van Jezus...

Enne, Lindy krijgt meer dan genoeg haha, dus wel fijn dat ze 'maar' 1x verwend wordt.

Sammie

Voor ons geen kerstcadeautjes maar we vieren gezellig met min familie Sinterklaas. Vind het zooo leuk!!
Lindy zegt nu dat sinterklaas nog op vakantie is dus ik heb wel verteld dat dat nog maar 2 nachtjes is. Ben benieuwd wat ze er echt van gaat vinden!!

Sammie

Wij vieren zowel kerst als Sinterklaas met kadootjes, maar met Sinterklaas krijgt ze wat kleine kadootjes en elke dag iets in haar schoen. Met kerst krijgt ze dan grote kado's. Ik hoop dat mijn vader 2e kerstdag 75 gaat worden en dan zullen we zeker bij hem zijn. Als is het maar bij hem thuis met een bak chinees. kerstavond zijn we bij mijn schoonfamilie en daar heeft iedereen een kadootje voor de 2 kids en verder niet. 1e kerstdag zijn we lekker met zijn 3en thuis en gaan we iets eten wat wij lekker vinden. Ook hier staat de geboorte van jezus centraal en we willen echt wel dat Marissa weet wat kerst is, dus hier ook geen kerstman verhaal, maar dus wel kado's

Terug
Bovenaan