Hey,
Ik heb hem ook gedaan en zou het iedereen toch aanraden om hem te doen,ook al ben je nog jong he...
Ben ook nog maar 22 hoor...
Een vriendin van mij is twee weken minder lang zwanger als mij en heeft de test ook gedaan,zei had spijtig genoeg geen goed resultaat,ze had 1 kan op 70 kans op een kindje met syndroom van down,ze heeft dan een vruchtwaterpunctie laten doen omdat ze het toch wel zeker wou weten en uiteindelijk was het resultaat daarvan in orde...
Ze is ook nog maar 19 dus denk niet dat leeftijd er echt mee te maken heeft...
Je moet natuurlijk voor jezelf uitmaken welke keuzes je maakt daarin he en ook als de test niet zo goed is dat je voor verder onderzoek gaat of niet dus denk dat het zowat bij iedereen verschilt...
Ikzelf vind...die nekplooimeting en die bloedtest kunnen toch geen kwaad voor je babytje dus waarom het niet doen?
Moet wel zeggen moest het resultaat bij mij niet goed geweest is dat ik toch goed had moeten nadenken over een vruchtwaterpunctie omdat dit toch een klein risico heeft,maar zoals ik al zei is natuurlijk persoonlijk he..
Ben ook alleenstaande dus ben de enige om over te beslissen he,bij jullie is er ook nog je partner he...
Ben er zeker van dat je er wel uitkomt hoor..
Liefs orchideke