doen jullie dit? de combinatietest

Hoi Sam

Wij hebben ervoor gekozen het wel te doen, onze uitslag was gelukkig erg goed. Ook al weet ik dat het maar een kansberekening is,   het stelde ons toch gerust. Ook omdat een collega van mij afgeraden werd te testen en ze kreeg wel een downtje. Wij wilden niet voor die verrassing komen te staan dus vandaar dat wij het wel gedaan hebben

Liefs Muizeke

hoi.net als mamatamara,heb ik besloten om de test niet te doen.ik ben nu 33 .het is zoals gezegt een kans berekening.Ik trek stres s heel erg snel naar me toe en wil dus ook niet in de stess blijven zitten.En ook ik ben panisch voor naalden.als het niet hoeft.maar ieder zn eigen gedachten,toch.succes met jullie beslissingen.gr.karin

Hoi Sam,

je ziet welaan de reacties; het is heel persoonlijk of je de test wel of niet laat doen; je moet toch doen  wat goed voelt voor jullie! Wij hebben het wel gedaan ookal zit ik niet in de gevarenzone (36 jaar of ouder) gewoon omdat we willen weten hoe het met ons kindje is! Ook bij ons is een kindje met down welkom dus dat is niet de reden dat we de test hebben gedaan. De techniek is er en wordt je aangeboden.
Succes met je keuze!

Ellen

hoi hoi,

wij hebben heel bewust gekozen het niet te doen.
ik zou de zwangerschap toch nooit afbreken.
ik wil gewoon de natuur zijn gang laten gaan.
er zijn bij ons ook geen verhoogde kansen op handicaps in de familie.
wij gaan er vanuit dat ons kindje gezond is.
als dit niet zo is komt het ook allemaal weer goed.
het is meer dan welkom.

groetjes kwinty.

bedankt voor alle reacties!! ben er zelf nog hard over aan het nadenken we zullen zien!

hoi ik heb de nekplooimeting wel laten doen. Ik zag het eigenlijk als een extra echo waarin ik mijn kindje nog een keer kon zien. Het was gelukkig allemaal goed en had bij voorbaat al besloten dat als er een grotere kans zou zijn ik geen vruchtwaterpunctie zou laten doen want dat is er gevaar op een miskraam ik zou toch van mijn kindje houden onvoorwaardelijk. Inmiddels is onze zoon 9 maanden en kerngezond.

groetjes dominique

Terug
Bovenaan