Doen jullie soms dingen die "niet mogen" ??

Ik vind het moeilijk om dingen te laten die nu niet meer mogen.
Bijvoorbeeld roken,alcohol,rauwe kaas,kattebak verschonen,vacuumverpakte zalm.

Zeker omdat nog niet iedereen het weet vind ik het soms moeilijk om dingen af te slaan.
Mijn collega's kijken ook raar op dat ik gestopt ben met roken.

Ik heb dus ook al " gezondigd".
Ik drink nog steeds veel koffie
Heb afgelopen woensdag 1 sigaret gerookt
En jullie?

Nee, ik heb er geen moeite mee. Maar ja, ik rook niet, lust geen koffie, en heb geen huisdieren.... Ookm rauwe kazen en filet american vind ik vies....

Dus, dan is het niet zo moeilijk hè haha

hey
ik ben zwanger vd 4e en heb bij geen 1 van alle iets gedaan wat ik niet mocht
en ik was een ketting roker en een eechte feestganger kwa eten betreft

ik mis het wel hoor de kazen en de vis enz
maar als je zoals ik van dichtbij een zwanger schap met 41 weken mis ziet gaan dan piep je wel anders
x wilissa

nou ik eet geen rauwe vlees en zo maar ik weet dat als je zwanger bent 4 bakke koffie per dag mag hebben en ja roken doe ik ook wel maar ik rook wel minder maar ja dat vind ik nog niet zo punt want ik heb al 2 kids en heb ik toen ook altijd gerookt maar ik rook wel minder maar ja ik ben geen kaas eter dus dat scheeld al weer hahaha maar ja en als huisdieren hebben we alleen vissen hahahaha

liefst yvonne

Ik let wel op. Rook en drink toch al niet dus dat is makkelijk. Wel ben ik niet echt spastisch met de dieren en de tuin. Ik heb wel handschoenen ervoor maar soms vergeet ik ze en dan is het goed de handen schrobben. Maar dat doe ik altijd al. Tja kan niet manlief alle dieren ineens laten doen. Dat vind ik echt onzin.

ik heb nog 1 gerookt toen ik de test had gedaan daarna niks meer heb er totaal geen moeite mee maar dat komt omdat ik zo kotsmisselijk ben. ik drink geen koffie of alcohol en de kattenbak doet manlief :) enige wat ik wel echt moet aanpassen zijn mijn slechte eetgewoontes. sinds ik zwanger ben heb ik geen zin meer in groentes enzo vreet veel kroketten haha slecht he

Terug
Bovenaan