Doen jullie soms dingen die "niet mogen" ??

drinken deed ik al bijna nooit
koffie en vis vond ik voor me zwangerschap al stinken en vies en van rauwe producten gaan me nek haren van overeind staan dus dat eet ik niet

het enige wat niet goed zou kunnen zijn is mijn roken maar in overleg met de vk hebben we besloten om mij nu niet te laten stoppen ivm eerder mk door stress. mijn relatie loopt al een tijdje niet echt lekker meer en ik weet niet zekker of ik bij mijn vriend blijf. deze zwangerschap over viel me ook een beetje maar is daarom niet minder gewenst.

Justme, wat een moeilijke situatie. Ik hoop dat je voor jezelf een goede beslissing kan nemen. Snap heel goed dat je nu niet kan stoppen met roken. Stress en een eerdere miskraam is echt niet goed. Je doet je best meid. Meer kun je niet doen.

Knap hoor van alle rokers die gestopt zijn.
Ik ben ook gestopt maar weet niet of ik het mijn hele zwangerschap vol hou.

Dbby, kroketten! Haha, ik eet nu graag zoete snoepjes. Bv tum tum of winegums

Justme, ik snap goed dat je dan blijft roken. wat een moeilijke situatie zeg, hopelijk kunnen jullie er samen uitkomen. Succes!

Breek even in vanaf november mama's

Moet je eerlijk zeggen heb laatst tijdens stappen ook 1 gerookt. Verder niet en is lastig hoor als je in een kroeg komt waar je altijd bent om het verborgen te houden haha. Ben niet vies van een borrel of 2,3,4,5..... En tja laatste keer dat ik er was paar week geleden dus aan de sinas, gelijk de vraag benje zwanger. Tja ik nog heel droog hoezo? Nou dat was de enige logische verklaring want als ik antibiotica Ofzo heb ga ik nooit op stap. Zulke momenten denk je toch wel hè shit, nu weten ze het al doordat je geen alcohol meer drinkt. Maar goed probeer me er zo goed mogelijk aan te houden. Drink niet, rook verder niet, mis alleen wel heeeel erg mijn biefstukje. En waren ze laatst ook nog in de reclame pfff.

Ik rook niet, dus das makkelijk. Met het stoppen van de pil ben ik ook getsopt met alcohol drinken. Oke heel af en toe nog wel eens een glaasje gedaan, maar nu sinds een hele tijd niet meer.
We hebben geen dieren in huis. Maar heb wel van de week nog in de tuin gewerkt. Heb dan niet altijd handschoenen aan gehad.
En met pasen heb ik 1 stukje gerookte zalm gegeten. Verder kan ik het goed volhouden.
Heb zelfs de biefstuk kunnen weerstaan.
Vind het wel jammer dat ik koffie niet verdraag op het moment. Krijg dan een misselijk gevoel.
Ik drink veel groene thee en rooibos thee. Maar dat deed ik altijd al als ik thee dronk.

IK rookte wel, heb vorig weekend 1 sigaretje gerookt. (was een erg stressvol weekend).

Verder kon ik de adgelopen dagen niet na de wc, dus heb een lactulose drankje genomen.
Is niet bevorderlijk, maar ik ging krom van de pijn! Dus dan maar even een drankje om te helpen.

Doc zei dat ik veeeeeel meer moest drinken.

Liefs

Ik let wel op, geen alcohol, roken doe ik niet, geen biefstuk, carpaccio, koffie smaakt nu niet meer ik zwanger ben. Alleen heb ik net wel een tonijnsalade op en volgens mij mag dat ook niet...

Vorig jaar september heb ik een dubbele longembolie gehad en moest toen accuut stoppen met roken (en met de pil), dus dat heb ik gelukkig al gehad:)
Een wijntje mis ik soms wel hoor en brie en filet en biefstuk ennuh.....:-(
Maar dat ik de kattenbak nu niet mag verschonen, daar heb ik uiteraard geen problemen mee hoor, haha!!!
En je weet waar je het voor doet hè!!!

Terug
Bovenaan