Doen we allemaal een winterslaap??

het heeft mij erg te maken met het seizoen, het liefst lig ik 's avonds voor 9 uur in mijn mandje... man, wat kun je toch futloos zijn

dit geldt trouwens alleen als ik alleen thuis ben, natuurlijk niet als ik bij m'n vriend ben

Winterslaap? zou niet verkeerd zijn! In de zomer helemaal volvreten en dan een paar maanden in een lekker holletje warm liggen pitten!

Dagen zijn idd echt kort, ben gewoon op om 21:00 uur! In het donker s ochtends vroeg naar je werk en in het donker weer thuiskomen is niet bevordelijk voor je humeur!
Toch kijk ik op mn werk ff hier naar nieuwe berichten maar kan dan niet inloggen! Kzal mn leven beteren!

Lisenka mv Tessa & Meike

Oooh man,praat me er niet van!
Ik ga over een half uurtje uit met een paar vriendinnen en ben nu al moe!
De avond moet voor mij nog beginnen,pffff!!!haha.
Het is hier 's avonds lekker voor de houtkachel met een wijntje en dan gewoon geen puf meer om te reageren...
Maar goed,nu gebruik ik jullie om wakker te blijven,haha.
Het wordt vast beter na de feestdagen!
Groetjes Tanja

Wakker worden????? Is het al voorjaar dan??

Pfff, zou echt wel een winterslaap kunnen gebruiken hoor! Maar heb eigenlijk geen excuus waarom ik er zo weinig ben. Behalve dan druk, druk, druk. Maar daar hebben meer mensen last van zo te lezen

Oooh winterslaap dat klinkt aanlokkelijk! Maar ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moest halen, haha, net als bij de meesten is het ook hier druk druk druk. Druk met werk, huishouden, klussen, sociale verplichtingen. Dat in combinatie met een (zieke) peuter en  een energieslurpende zwangerschap. Het klinkt nu net alsof het erg of vervelend is, maar dat is natuurlijk niet zo, alleen zijn de dagen wel gevuld en schiet het schrijven op het forum er dan bij in. Dat komt wel weer goed.
Groetjes Laura

Terug
Bovenaan