Doen we iets verkeerd ofzo??!!??

A

Anoniem

Guest
Pffff... We gaan inmiddels ronde 11 in. Alwéér ongesteld!! Ben weer zo verdrietig en teleurgesteld :(
Inmiddels zijn we bij de gyn geweest en we zijn allebei gezond. Niks geks gevonden. Gelukkig, maar het zet je ook weer aan het denken.... Wat doen we toch verkeerd??!!??
We klussen rond de eisprong, zelfs nog een paar dagen ervoor en erna. Ik blijf liggen met een kussen onder m'n bekken, ik sport en eet gezond, ik slik foliumzuur......Ik snap het echt niet meer.....
Voel me echt even leeg.

Sorry, meiden. Lekker negatief, maar moest het even kwijt. Op naar ronde 11!!!

Heel veel succes!

Liefs Star

hoi star,

balen dit zeg. nu weet ik helaas wel dat er meerdere mensen langer bezig zijn met zwanger worden, terwijl ze allebei gezond zijn.
misschien ben je er teveel meebezig?
want dan hoor je ook wel eens dat het langer duurt.
ik herken het ook wel hoor, bij mijn eerste zwangerschap heel veel mee bezig. na 5 maanden het een beetje los gelaten en de volgende ronde was ik zwanger.
nu ben ik echter alweer 9 maanden bezig en ik ben er echt zoveel mee bezig als de vorige keer.
misschien voor jou een tip om ovulatietesten te gaan gebruiken? en om de dag klussen schijnt het beste te zijn zodat het zaad weer goed kan 'herstellen'.

succes

hoi star80,

wat balen is dat he,ik snap precies wat je bedoeld!
ben dan wel wat minder lang onderweg maar ik ken het #!#gevoel wel!!je wilt het zo graag en je doet er ook echt alles aan/voor..

zelf weet ik dat er teveel mee bezig zijn ook niet goed is..maar goed het loslaten is makkelijker gezegd dan gedaan..
en ja wat is er teveel mee bezig zijn..lees/schrijf hier soms mee op t forum en als het mn vruchtbare dagen zijn dan ben ik dr ook fanatiek aan..maar verder..
t is nie dat ik dr 24/7 aan denk of wat.

meid ik hoop dat het snel raak is voor ons beiden en nartuurlijk ook voor de andere dames hier en dat we snel over kunnen naar het volgende forum!

p.s misschien idd ovulatietesten gaan gebruiken,ga ze ook deze mnd gebruiken.
je kan ze heel handig via internet bestellen,ideaal.

succes en een opbeurende hug vanaf hier!!

Hoi Star80!

Hier precies hetzelfde probleem. Mijn NOD is volgende week. Maar ik heb er weinig vertrouwen in. Wij zijn nog niet bij gyn. geweest, maar ook voor ons is dit ronde 10. Ik was er rond de 6e en 7e keer enorm mee bezig, toen gebeurde er van alles op mijn werk. Het zwanger MOETEN worden verdween wat op de achtergrond, maar toch gingen we door. Inmiddels merk ik aan mijzelf dat ik steeds meer aan het aftellen ben voordat ik naar de huisarts mag (nog twee keer vanaf nu) dan dat ik de weken voor de NOD aftel. Het wordt er wel relaxter van. (spontaan heb ik nu ook nergens last meer van, terwijl ik de maanden hiervoor altijd krampjes en toestanden had). Daarnaast hebben we nog een mooie vakantie geboekt voor de zomer, iets wat anders ook niet meer zou kunnen. we proberen steeds meer te genieten van nu we nog met z'n tweetjes zijn, al is dat soms wel héél erg moeilijk.

Het moeilijkste is nog dat een vriendin van ons nu zwanger is en we hoopten zo tegelijk zwanger te zijn, maar zij is al in week 27 en ik heb nog steeds niets. En zij zijn lekker bezig met de babykamer en uitzet en zo en dat steekt wel. Ook heel erg bij mijn man.

Maar goed. Laten we allebei proberen zo relaxt mogelijk te leven. Hoe moeilijk dat ook is. Plan een mooie vakantie, ga uit. Leef je leven en probeer zo min mogelijk aan het zwanger worden te denken. (natuurlijk wel in de week dat het MOET gebeuren, maar zelfs dan; probeer seks te hebben om de seks en niet voor die zaadjes. Bij ons werd ons seksleven toen ook weer leuker)

En dit forum helpt ook. Ik houd jou en Victory al een tijdje in de gaten. We lopen ongeveer gelijk. Het beurt mij steeds weer op. Hopen dat we nu ook tegelijk (en heel gauw) zwanger zullen raken!!

Liefs Louise

hoi meiden,

even een vraagje tussendoor.. misschien beetje domme vraag maar waar staat NOD voor?

liefs marina

hoi marina,
nod betekend eigenlijk; niet ongesteldheids dag.

dus de dag dat je eigenlijk ongesteld zou worden maar nu nartuurlijk NIET wil..

ik heb het tijdens mn 1e zwangerschap ook steeds afgevraagd..las toen ook mee op een ander forum

Hoi,

Heel herkenbaar dat als je er teveel mee bezig bent het niet wil lukken om zwanger te raken. Dit had ik voor ik zwanger werd van onze eerste ook. Pas toen ik me op andere dingen ging richten raakte ik zwanger. Ik kan me voorstellen dat je er flink van baalt dat jullie al 11 maanden bezig zijn. Gebruik je ovulatie testen dan om je eisprong te bepalen? Bij mij is mijn eisprong vaak wisselend, waardoor ik dus nooit weet wanneer het nu de juiste tijd is om te klussen. Nu hebben we vanaf de laatste menstruatie tot dat de volgende menstruatie weer had moeten beginnen om de dag geklust om zo ik elk geval de eisprong niet te missen. Mischien helpt het jullie ook. Op deze manier ben ik van de tweede zwanger geworden en van de derde.

hoi...
niet negatief bedoeld hor, maar je schrijft dat jij heel gezond leeft.. maar leeft je man ook zo gezond?
Ik wil zeker niet zeggen dat het hier vanaf afhankelijk is hor, maar het viel me op.

Ik hoop echt dat je de volgende ronde zwanger mag zijn!
En misschien naar de huisarts en een doorverwijzing?

groetjes marina

ps; hoop niet dat je, je aangevallen voelt!

Terug
Bovenaan