Doet een uur over een fles, nutramigen puramino

Ik zou nog afwachten en de tijd geven voor wennen. Mijn neefje kreeg pepti ivm koemelkallergie. Dit ging goed, misschien ook bespreekbaar?

Wel het langzame drinken herken ik bij mijn zoontje en hij kreeg standaard flesvoeding. Mijn zoontje dronk ook alsof hij op vakantie was en aan het strand lag. Minimaal 45min pffff. Ik ben er op een gegeven moment maar een serie bij aan gaan zetten, ook snachts want dan bleef ik tenminste wakker ;) vreselijk. Een grotere speen had hier geen zin, want dan ging hij zich verslikken. Ik moest wachten tot een moment kwam dat hij sneller ging drinken. Dat duurde maanden?. Toen werd het idd rond 15-20 min.

 
Mn dochter had ook puramino, had em altijd zo op. Was de enige voeding die haar geen zeerdeed. (Reflux/kma). Andere voeding werd ze benauwd van en kreeg ze dikke keel/tong van. Kwa ranzigheid moet ik zeggen dat alle kv stinkt en goor ruikt ? ooit een pak kruidvat open gemaakt en weet dat ik bij mezelf dacht zo moet olijvenkots ruiken?
 
Sowieso bij allergieën is het altijd tobben, vaak zijn die darmpjes al zo gevoelig en geirriteerd. ?? herriner me de struggles nog te goed.?
 
Terug
Bovenaan