Dom, dom, dom....!!!

A

Anoniem

Guest
Meiden, ik ben toch zo dom bezig geweest vandaag!!

Mijn vorige cyclus heb ik mijn hele cyclus door getest met ovulatietesten. Dit omdat ik gewoon een keer nieuwsgierig was of de testen idd maar 1 keer (vlak voor je ei) positief aangeven, hoewel dat dan wel weer meerdere dagen achter elkaar kan...
Netjes alleen vlak voor mijn ei positief en daarna weer netjes wit of hooguit een heeeeeel licht streepje. In ieder geval netjes negatief!

Nou dacht ik vandaag van goh, laat ik er nog eens een testje tegenaan gooien. Voel vanaf gisteravond een soort drukkend gevoel in mijn onderbuik (anders dan het niet lekker voelen van afgelopen week) en heb ook wat gevoelige tepels. En wat denk je, de teststreep is bijna net zo donker als de controlestreep.

Ik weet dat het nog niets hoeft te zeggen, maar omdat mijn vorige cyclus alle testjes na mijn ei netjes wit waren, krijg ik nu toch weer een sprankje (valse??) hoop. Uiteraard weet ik dat het nog niet op een zwangerschap hoeft uit te draaien (zie 2 maandne terug), maar de test kleurt niet zonder hormoon toch?

Vrijdag of zaterdag is mijn nod, dus met de zwangerschapstesten nog even wachten!

Ben wel benieuwd wat de ovulatietesten doen, zouden ze positief blijven of weer langzaam wit worden??

Domme actie (valse hoop!), maar kan het toch niet laten!!

Liefs Daisy

Ow, wat spannend Daisy!!! Ik hoop zó voor je dat je zwanger bent. Dat zal echt helemaal geweldig zijn!!!!! Ik ga heeel hard voor je duimen. Heel veel succes met het wachten.... Liefs Chantal

ooooo man.... echt spannend zo meis!!! er zijn testenh die je 6 dagen van te voren kan doen he... misschien juist verkeerd om dit nu tegen je te zeggen maar ja, het wachten duurt zoooooo lang!!!! ik weet niet meer wie het was maar 2 rondes terug teste er iemand ook positief zover van te voren...

succes meis!!!

ik gun het je zoooooooooo van harte!!! ik ga voor je duimen!!

Spannend meid!!! Ik had 2 maand terug hetzelfde. Ook een positieve ovutest maar helaas een negatieve zwangerschapstest. Bij de innestelling is het toen misgegaan. Ik hoop zo dat het bij jou goedgaat en dat je volgend weekend positief test!!!

Liefs ciomama

@ kimkim, ik heb hier testen liggen die je 4 dagen vantevoren kan doen, maar vind dat wel lastig! De kans is groot dat het alsnog voor je nod misgaat...
Heb er twee van liggen, dus misschien dinsdag alvast een testje?? Mits de ovulatietesten positief blijven, tenminste...nog donkerder gaan worden!

@ Ciomama, dat weet ik nog idd! Ik hoop dat het bij mij wel goed gaat dit keer! Had tegelijk met jou ook een zeer vroege mk.

Zijn er nog geen apparaatjes om zelf thuis even in je buik te kijken??? Of je urine zo goed te kunnen concentreren dat het kleinste beetje hcg kan worden opgespoord??
Misschien wat inkoken morgen, hihi... LOL

Hi Daycey,

wat spannend! Wanneer is je ei geweest? Op www.sensitest.nl sdtaat wel dat de test positief kan blijven na je ei, maar als het echt lang (bijv een week) positief is kun je beter n zwangerschapstest doen....

Ik hoop t zo voor je! spannend hoor, extra spannend!

Terug
Bovenaan